Jaha, hur blev valresultatet då?
Det är väl idealister och/eller arbetslösa, så svaret är nog: ja.
Jaha, hur blev valresultatet då?
Någon som hörde EU-karriäristen tillika f.d. ordförande för högerextrema MUF Christoffer Fjellner gråta ut efter valvaken?
Men är du nöjd med svenska valet verkligen? Tycker det var väldigt vänstervridet. Jag vet inte vad 9,7% för SD säger om kommande riksdagsval men förmodligen blir siffrorna lägre då eftersom de är uttalat mot EU. Om det blir så så är det ju rätt låga siffror. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att kukknipsarna inte får 5,3% i riksdagsvalet. Hur jävla puckade är folk egentligen?
Höjden av ironi
View attachment 406378
Höjden av ironi
View attachment 406378
Dom måste ha kastat om orden. "Vi vill ha det som i Sovjet" ska det vara såklart...
Själv röstade jag inte i EU valet. Orkade inte sitta och lyssna på alla kandidaterna. EU-valet är ju mer eller mindre ett personval. Föga konstigt att resultatet blir som det blir. Det ska bli intressant att se hur riksdagsvalets resultat blir till hösten.
Någon som hörde EU-karriäristen tillika f.d. ordförande för högerextrema MUF Christoffer Fjellner gråta ut efter valvaken?
Länk på detta?
Är tight polare med hans lillebror sedan många år tillbaka
Slutsats:
Gamla stofiler som hamnar på vallistan efter lång och trogen tjänst = ingen succé i valkretsar
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|