kjellon
Ny medlem
I en perfekt värld är det på det viset eller hur??! Men både du och jag vet att vår värld inte ser ut som lagen beskriver den.... Detta kanske är en nyhet för dig. Det jag vill säga är inte att leka farbror duktig men till skillnad från er "häftiga" killar har jag insett att jag inte kan gå och lägga mig med uppattningen om att varje dag gått som planerat!Örnie skrev:2290211Ursäkta men vafan har din son ute och leka på vägen? Du har "strikt ansvar" för honom. Läs lagen... Du ska ha honom under upsikt... Vägen är ingen lekplats för din 4åriga son. Eller har jag fel?
Härligt att du vill ta på dig polisens jobb! Sök in till polishögskolan.. Kan ju vara fel grabb du försöker slita håret av..
--------------
Människor är farträdda, vapenrädda, höjdrädda, vattenrädda, rädda för att dö, rädda för andra ska dö, rädda för tyngd, rädda för lufttryck,rädda för små djur, rädda för stora sjur, rädda för små utrymmen, rädda för andra människor.... Glömde jag något?
Samtidigt kanske jag redan sökt in samt fullföljt det du föreslår, vad vet du?
Just det.... Du vet ju att du kan färdas på en 30-sträcka i 200 kilometer i timmen för du har ju läst lagboken??!! Eller??!
Vad det gäller "rädsla" så borde du kanske lägga till det viktigaste! Dig själv! Skicka gärna in en bild på hur dårskap ser ut för detta verkar du i egen hög person representera!
Detta har väl ältats tidigare men om alla var så jäkla coola som du hade du inte stuckit ut i speciellt stor omfattning. Så det är väl en jäkla tur att vi "moralpredikare" finns annars hade du inte fått spänna.
Var i körskoleboken står det att prejjning är en ok syssla att ägna sig åt på våra motorvägar. Denna rad för att referera till din väns öde på E20 för inte så länge sedan.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=123523
Denna säger väl det mesta om coola aktiviteter!
Härligt med ungdomar som lever på klyschor.
Last edited: