Var det du???

Tivook

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
Svart FZ1-S
En dåre på blå R1a vid stigs center södergående vid 18:00 snåret.. skinnställ och regn är inge bra bör denne veta.

Tiv

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Pinky när får man höra och titta lite på din gixx - vart ju lindholmens vackraste hoj för mig, fick aldrig höra den dock :(

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Pinky när får man höra och titta lite på din gixx - vart ju lindholmens vackraste hoj för mig, fick aldrig höra den dock :(

Haha!:)

Förra säsongen så befann sig hojen knappa 2 mil bort från min bostad så det blev bara "nöjesturer" förra året och inga transporter till skolan.

I år är det dock annorlunda, hojen är påställd, har nya däck och är parkerad 20 meter bort så om en inte alltför avlägsen framtid så ska jag återigen försöka förgylla dina dagar på Lindholmen.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Haha!:)

Förra säsongen så befann sig hojen knappa 2 mil bort från min bostad så det blev bara "nöjesturer" förra året och inga transporter till skolan.

I år är det dock annorlunda, hojen är påställd, har nya däck och är parkerad 20 meter bort så om en inte alltför avlägsen framtid så ska jag återigen försöka förgylla dina dagar på Lindholmen.

Läser ju inte längre på lindholmen tyvärr :(

Tivook

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
Svart FZ1-S
Satt precis och fundera på den med :va:arsele

Tänkte mer på att denne faktiskt gett sig ut i regnet trots att dom sagt att de ska regna hela eftermiddan, plus att de va med skinnställ :p

Inte det vädret jag föredrar men aja, han kanske inte hade hunnit duscha.

Tiv

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Tänkte mer på att denne faktiskt gett sig ut i regnet trots att dom sagt att de ska regna hela eftermiddan, plus att de va med skinnställ :p

Inte det vädret jag föredrar men aja, han kanske inte hade hunnit duscha.

Tiv

Eller så var han på väg från Malmö till Oslo och fick regnet på köpet.

Dåre kan man kalla folk som inte använder sina dyra racemaskiner om du frågar mig ;)

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Jag var ute igår. Men det var ju så dimmigt att man knappt såg styret.

Samma här, vid 21-tiden hängde små vattendroppar i luften som satte sig som en film på visiret. Då är det nästan bättre med ett riktigt regn..

För att vara lite on topic så såg jag en orange superduke komma ur tingstadstunneln på väg norrut vid 12.30 nånstans?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept