valmers skrev:Det är som när Paulo Roberto leker helyllekille. Pinsamt och respektlöst.
Ja det är gratisreklam till 100% men vaddå då? Är du svartsjuk eller ?Absinthe skrev:gratisreklam... hajjar ni?
Du har kommit fel, www.bike.se är sidan du söker.Ktm'arn skrev:Ja det är gratisreklam till 100% men vaddå då? Är du svartsjuk eller ?
Let the man keep on rolling !
Asså det är ingen idee att alla ska leka moralkärringar, ni fattar väl att han aldrig kommer sluta bränna gummi ändå !
Jag menar liksom, en självmordspilot på 2hjul kommer aldrig sluta....det enda som hindrar han från att köra är väl soppatorsk ....men det är väl lätt återgärdat .
Mmmm, sen när han blir granskad av någon kvällstidningsjournalist så är denne en riktig "Pissmyra" som behöver ett kok strykvalmers skrev:Det är som när Paulo Roberto leker helyllekille. Pinsamt och respektlöst.
Hehe jag har redan varit där, men väl där sa dom att www.sporthoj.com är sidan jag sökervalmers skrev:Du har kommit fel, www.bike.se är sidan du söker.
valmers skrev:Du har kommit fel, www.bike.se är sidan du söker.
Tackar vet jag vi som är född dåtid 1960tal med erfarenhet.MattE. skrev:70-talisterna börjar bli gamla?
Kom igen Pär!!! Sporthojtrådarna skulle bli bra tråkiga om vi inte skulle tåla lite pajkastning på varandra Eller???.cleaner skrev:IOFS ingen större skillnad mellan BIKE o Sporthoj längre,
folk gapar o e otrevliga mot varandra i typ varje tråd.
Att tråden sen handlar om stötdämpare, samåkning,
vägbeskrivningar, No1 eller Valmers spelar ingen roll
lika otrevliga inlägg i varje tråd i princip.
Skärpning folk, är inte detta ett forum där vi ska utbyta
erfarenheter, upplevelser, meck-hjälp o div annat ?
Nej dax att börja vara schyssta(re) ?
Givetvis ska man ha åsikter men man kan använda andra ord än idiot,
pucko dumhuve etc etc etc.
"Behandla andra som du vill bli behandlad själv."
Ett bra motto att fundera lite på.
mvh Per "cleaner" Andersson
R1 wannabe skrev:Mmmm, sen när han blir granskad av någon kvällstidningsjournalist så är denne en riktig "Pissmyra" som behöver ett kok stryk
Den killen är totalt labil och behöver lite "Anger Management" training ala filmen med samma namn.
Fast håll med om att man aldrig slutar hoppas att de menar allvar när de väl gör avbön?
Men när det gäller No1 tycker jag du är lite hård mot honom Valmers, fast har man blivit hotad via telefon kanske man har skäl till det.
Oldman skrev:Kom igen Pär!!! Sporthojtrådarna skulle bli bra tråkiga om vi inte skulle tåla lite pajkastning på varandra Eller???.
Nu var du roligcleaner skrev:Klart att pajkastning ska förekomma men man behöver ju inte
växellådor eller gjuta pajerna i cement för det?
Glömde en grupp, exklusiv för GR-koncernen, som kanske är den största majoriteten:Ercan_No1 skrev:Spelar ingen roll alls vad folk säger!
No1, du har mitt fulla stöd! You rock
Ercan_No1 skrev:Spelar ingen roll alls vad folk säger!
No1, du har mitt fulla stöd! You rock
sismo skrev:Glömde en grupp, exklusiv för GR-koncernen, som kanske är den största majoriteten:
Obetänksamma fuckon.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |