Jag tycker hon framstår som rätt bitchig faktiskt.
Där håller jag med. Bitchig är helt rätt ord för att beskriva henne. Tveklöst en duktig politiker dock. Jag tror hon är den icke föraktlig del i partiets framgångar på senare tid.
Jag tycker hon framstår som rätt bitchig faktiskt.
Bitchig är helt rätt ord för att beskriva henne..
Ja, till skillnad från alla de andra ödmjuka charmtrollen!
Ja, till skillnad från alla de andra ödmjuka charmtrollen!
Ja, Göran H framstår väl knappast som en bitch i alla fall?
"Vi tror inte på konstlade gränser, utan har en vision om fri in- och utvandring, där människor har rätt att bosätta sig och verka var helst de önskar."
Det där är nog den värsta dyngan, ne dom verkar inte ha någon ordning.
"Vi tror inte på konstlade gränser, utan har en vision om fri in- och utvandring, där människor har rätt att bosätta sig och verka var helst de önskar."
Det där är nog den värsta dyngan, ne dom verkar inte ha någon ordning.
På vilket sätt är det dynga? Det är en vision, inget annat. På samma sätt som att Gregers Korvmoj kan ha som vision att bli den största korvkedjan i norden även om de mer realistiska målet är att kunna göra egen, kiosklagad, potatismos till mosbrickan...
På vilket sätt är det dynga? Det är en vision, inget annat. På samma sätt som att Gregers Korvmoj kan ha som vision att bli den största korvkedjan i norden även om de mer realistiska målet är att kunna göra egen, kiosklagad, potatismos till mosbrickan...
Och som vision är det väl inget märkligt med helt öppna gränser? Det är ju det som varit en av visionerna som är grunden för EU.
Är öppna gränser rimligt i dagsläget? Nej, knappast. Är det något märkligt med visionen som sådan? Nej, inte alls.
-"En vision uttrycks oftast som ett framtida tillstånd som man vill uppnå, och behöver inte uppfylla formella krav på realism, tidsbundenhet eller mätbarhet"
http://sv.wikipedia.org/wiki/Vision
Det må vara en vision men det är inget jag tycker man bör sträva efter med tanke på hur väl det fungerar idag.... inte alls.
Man kan tycka att en vision är dynga..
Man kan tycka att en vision är dynga..
Men vad är det du inte förstår?! Det är en vision, en dröm och inget annat.
.....som sagt, en vision kan vara "Fred på jorden och inga vapen"... En utopi, något orealistiskt men lika djävla fullt en rätt vacker om än naiv vision.
Vad är det du tycker är dynga i tanken på att alla människor på jorden kan leva sida vid sida på alla andra på jorden utan att konflikter uppstår?! Det är ju t.ex en grundförutsättning för att "öppna gränser" ens skall kunna förvandlas från "vision" till "mål"....
Varför vill du bevara konflikter? Varför tycker du att krig är bättre än att drömma om fred?
-"En vision uttrycks oftast som ett framtida tillstånd som man vill uppnå, och behöver inte uppfylla formella krav på realism, tidsbundenhet eller mätbarhet"
Helt klart men det är visionen man tycker är dynga som visar om man är en skit eller inte
Alternativet är en global komprimiss där ingen är nöjd.
..
Du flummar vidare, jag är emot öppna gränser ja!
Jag anser att ett land ska kunna styras på sina egna villkor och då ska de kunna kontrollera vilka som bor där under deras villkor.
Alternativet är en global komprimiss där ingen är nöjd.
Jag är emot naiva flummiga politiker ja!
Du fetmarkerade fel del i din källa
En gräns betyder inte krig, de enda krigen på senare tid i europa har väl varit inbördeskrig pga att fel folk bott granne med fel folk?
Och personangrepp i alla debatter visar att man rösta...
En gräns betyder inte krig, de enda krigen på senare tid i europa har väl varit inbördeskrig pga att fel folk bott granne med fel folk?
...
Enfrågepartier är ju annars SHs melodi. Vad gnäller ni för?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|