bullysmile
Killing time? time kills you!
Gillar alla typer av motorcyklar, både nytt och gammalt. Men har lite svårt för pizzabagare
du ändrar dig när du får smaka hans kebabpizza och juggegurka vid sidan om.
Gillar alla typer av motorcyklar, både nytt och gammalt. Men har lite svårt för pizzabagare
Fodras mycket övning att få en tändkula att takta med en Klezmerorkester kan jag säga.
[YOUTUBE-ID]1_qzoNyP4xo[/YOUTUBE-ID]
Men Tommy. Att skapa ngt med de egna händerna, och pillra med teknik är ngt helt annat än dina ständiga cut & paste-inlägg från hojtidningar. Kryddat med dina eviga köpehojar som du (trots dina 56 år) inte kan låta bli att använda för att dra din plånbok i huvudet på företrädesvis yngre på detta forum. Du borde skämmas
I övrigt hänvisar jag ånyo till mitt gamla svar till dig i samma ämne.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4944776#post4944776
Fiskestånkor är min andra passion som du vet. Finns också på Tuben.
Inte bara att köpa och köra där heller. Fodras mycket övning att få en tändkula att takta med en Klezmerorkester kan jag säga.
Om du tycker jag skyltar, undrar vad du tycker om Jörgens tråd om varje skruv han satt fast, som till och med finns med på film
Allt för att skapa intresse kring en fiskestånka Ljudet är underbart
Ljud: tisdag-torsdag-tisdag-torsdag-tisdag-torsdag
Jag har dock fått äran att varit inbjuden till Göteborgsmotorshow +en till, för att visa upp hojen, så någon är nog intresserad.
Men Tommy. Att skapa ngt med de egna händerna, och pillra med teknik är ngt helt annat än dina ständiga cut & paste-inlägg från hojtidningar. Kryddat med dina eviga köpehojar som du (trots dina 56 år) inte kan låta bli att använda för att dra din plånbok i huvudet på företrädesvis yngre på detta forum. Du borde skämmas
I övrigt hänvisar jag ånyo till mitt gamla svar till dig i samma ämne.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4944776#post4944776
Fiskestånkor är min andra passion som du vet. Finns också på Tuben.
Inte bara att köpa och köra där heller. Fodras mycket övning att få en tändkula att takta med en Klezmerorkester kan jag säga.
Inlägget var ironi (därför syftningen på båtar), antingen följer man din byggtråd med intresse eller tolkar det som ett behov av "show of".
Vad gäller länken så har jag väl med tydlighet i ett par trådar visat att jag å det grövsta ändrat uppfattning.
Ledsen men sån där muzik hör jag i tunnelbanan dagligen och det är inget jag direkt längtar till
Kan du då tänka dig hur jag hade det! 4-timmars paradkörning i Sthlm med det här gänget i skutan
En liten undran där.. Om gammalt är så dåligt, varför släpar du själv runt på något så "passé" som en gammal RD500 (som i mina ögon är en av de fränaste "överdiskhojar" som tillverkats?
Jag tycker att du genast ska ge mej det "gamla själlösa skrotet"
¨hehehe bagarn scores again
Det var väl själva fan vad sh tappat humor ....
Haha, har både deg och hojar så jag klarar mej.Nä nä,blev över när jag köpte nytt,orka annonsera och få mail och telekompisar...
Sen är man väl för fan kapitalist,finns intresse ska det banne mig betalas,och det bra!
Henrik
Har NK någon avdelning för skinnställ, hjälm m.m.?
Känner mig lite köpsugen inför våren.
Emporio Armani har lite classy grejer, tex snygga hjälmar (dock inte integral) och snygga mc-look-kläder utan skydd ...
En dubbelinbakad på huvudet kanske skulle funka för dig ? , är ju gratis för dig din lilla pizzaknådareKanon, tack för tipset
Vill ju gärna att det ska vara lite märkesgrejer....allt handlar om fasad fastän folk inte vill erkänna det
Synd att de inte har integralhjälm men det kan jag säkert få låna på körskolan. Antagligen säkrare att köra med integral i början när man är färsk och risken för att gå omkull är lite större.
Kanon, tack för tipset
Vill ju gärna att det ska vara lite märkesgrejer....allt handlar om fasad fastän folk inte vill erkänna det
Synd att de inte har integralhjälm men det kan jag säkert få låna på körskolan. Antagligen säkrare att köra med integral i början när man är färsk och risken för att gå omkull är lite större.
Känns märkligt att bränna runt i solbrillor som enda skydd, och i över hundra börjar man verkligen sakna integralhjälmen!
Om du tycker jag skyltar, undrar vad du tycker om Jörgens tråd om varje skruv han satt fast, som till och med finns med på film
Allt för att skapa intresse kring en fiskestånka Ljudet är underbart
Ljud: tisdag-torsdag-tisdag-torsdag-tisdag-torsdag
Jag har dock fått äran att varit inbjuden till Göteborgsmotorshow +en till, för att visa upp hojen, så någon är nog intresserad.
Fodras mycket övning att få en tändkula att takta med en Klezmerorkester kan jag säga.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |