Jag kan lite hålla med bagarN. Varför ha en 90 talare, dom ser inte bra ut alltså, dom ser ju bara för taskiga ut.
Sen om man inte har råd så är de ju en annan 5a. Fast iof tror ja ju knappast grabbarna som har äldre maskiner sitter på hälften av aktsierna i lkab lr ikea heller.
Min första hoj blev en gsxr 600 -01 som gick mkt bra och var rolig som fan efter vägarna. Denna hoj med 1 dag gammalt kort kostade mig 5000 kr halvförsäkring. Och den hojen ser mkt bra ut.
Samtidigt så har ju gamla hojar något som nya saknar också![]()
Visst är en ny hoj så mycket grymmare men merkostnaden för en ny hoj vs en gammal (driftkostnader, inköpspris) motiverar inte mig iaf att köpa en ny hoj.
Samtidigt så har ju gamla hojar något som nya saknar också![]()
En liten undran där.. Om gammalt är så dåligt, varför släpar du själv runt på något så "passé" som en gammal RD500 (som i mina ögon är en av de fränaste "överdiskhojar" som tillverkats?Nääähh!
Däremot har nya något som gamla saknar,som hanterbarhet,kvalité och precision!
Själ.....den snåles försvarstal varför han inte byter upp sig!
Henrik
"Varför kör ni gammalt scheisse?"
- Jag har stor kuk.![]()
Det har slagit mig att jag kör på en gammal skitkärring.
Brudar är ju hur billiga som helst så varför fjanta runt med tanter från mitten av 40-talet som är lika porriga som en trimmad Zundapp när man kan sätta på en skön modell från t.ex 95 och framåt.
Hur tänker jag egentligen?
Ähh fyfan, hade jag bara råd med en sån där ny slampa skulle jag nog skita i att köra gammalt överhuvudtaget.
(och till er som inte har koll vill jag bara säga "Nej, jag är inget troll...jag är bara småkukad")
en skön fulqoute
.....
Köper mannen en 90 talare är det ofta av ekonomiska skäl tror jag. De flesta vill ha nyare men har helt enkelt inte råd.
men det gäller väl kvinnor också har jag hört![]()
Nyare är väl ett sätt att visa man tillhör crème de la crème.
Helst ska man som Tocar skriva i hur mycket hästkrafter den har och all extrautrustning så man inte missar att man minsann har det värsta.
Sen finns det killen som har deg men inte vill skylta med det.
Köper mannen en 90 talare är det ofta av ekonomiska skäl tror jag. De flesta vill ha nyare men har helt enkelt inte råd.
Om du tycker jag skyltar, undrar vad du tycker om Jörgens tråd om varje skruv han satt fast, som till och med finns med på film
Allt för att skapa intresse kring en fiskestånkaLjudet är underbart
Ljud: tisdag-torsdag-tisdag-torsdag-tisdag-torsdag![]()
Jag kan lite hålla med bagarN. Varför ha en 90 talare, dom ser inte bra ut alltså, dom ser ju bara för taskiga ut.
Min första hoj blev en gsxr 600 -01 som gick mkt bra och var rolig som fan efter vägarna. Denna hoj med 1 dag gammalt kort kostade mig 5000 kr halvförsäkring. Och den hojen ser mkt bra ut.
Om du tycker jag skyltar, undrar vad du tycker om Jörgens tråd om varje skruv han satt fast, som till och med finns med på film
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |