Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hur är det med "apatiska" barn nu för tiden, det är slöseri med tid att fejka eftersom inga ansökningar avslås antar jag?

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jaså, inget twitterdrev denna gång. Undrar varför. View attachment 424312

Hörde om detta på radion idag.

Jag undrade i mitt stilla sinne vad som skulle hända om man höll en EXAKT likadan men bytte ut homosexualitet mot ordet islam istället.

"Föräldrar måste hjälpa sina barn att bygga upp ett starkt immunförsvar mot virus som till exempel Islam och annat som är långt ifrån de svenska värderingarna"

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Men hör ni inte vad fan jag säger, det pågår ingen islamisering!!!!!!!!!!!!!!!1111111111 :4skrika

”Konvertera eller dö” och ”kalifatet är här” stod det på Markus Samuelssons restaurang när han kom till jobbet på tisdagsmorgonen.

Det är andra gången på kort tid som symboler för terrororganisationen Islamiska staten klottrats på kristna assyriers verksamheter i Göteborg.

”Det känns fruktansvärt obehagligt, vi känner oss hotade”, säger Markus Samuelsson till DN.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/restaurangagare-hotades-med-is-budskap-konvertera-eller-do/

Era ynkliga sjuklöverväljare, var är ni nu för tiden? Förr ödslade ni massor med tid och energi på att sprida er islamromantiserande bild här på forumet, dags för avbön månne? :)

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Säg mig, vad är bättre med Sverige nu igen?

Är det helt uppåt väggarna när tälten reses i Sverige som nummer två efter närområdet, eller ganz normal?

http://www.svd.se/flyktingtalt-satts-upp-i-lund-nasta-vecka/om/flyktingkrisen-i-europa

"Enligt uppgifter till SVT" meddelar SvD, med en artikel man inte kan läsa, ja då hoppar vi la över till SVT istället då... (inga "fria" artiklar kvar för mig att läsa på deras site denna månad...)

http://www.svt.se/nyheter/inrikes/forsta-flyktingtalten-satts-upp-nasta-vecka

5 pers på 25 kvadratmeter i tält ute på ett militärfält, nära ett regemente.

"Södra skånska regementet, P 7 på Revingehed, utbildar soldater i markstrid som sker med pansarfordon." //P7, Forsvarsmakten.se

Bara att hoppas att ingen av de 375 flyktingarna är traumatiserade utav krig, det lär ju inte vara en bra miljö, vare sig fysiskt eller mentalt, för någon och i synnerhet ingen med hemskheter från krig nära till hands i bakhuvudet.

Sen är ju frågan vad man ska göra med de övriga ~1200-1600 som kom in i landet den dagen... och alla andra dagar...

Hur är det här mer humant och medmänskligt än att hjälpa till på plats? Är det för att det kostar mer, både i pengar och i resurser? Siktar Stefan Löfven på Nobels Fredspris genom att senare kunna peka på de enorma pengarna och resurserna vi bränner bort och delvis ger till Bert Karlsson och familjen Wallenberg istället för att räkna hur många människor vi räddat.

"Kolla vilka enorma summor och resurser vi la på detta, men titta inte på resultatet, för det är pinsamt dåligt" //Löfven :huvet

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
"Enligt uppgifter till SVT" meddelar SvD, med en artikel man inte kan läsa, ja då hoppar vi la över till SVT istället då... (inga "fria" artiklar kvar för mig att läsa på deras site denna månad...)
<OT> Du kan lätt fortsätta läsa sidor som SvD, DN m.fl. genom att ta bort kakorna de lagrat på din dator. Man behöver inte ens vara särskilt teknisk. </OT>

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin