Varför röstar folk på Sverigedemokraterna?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Lyckolandet, som sagt. När det nu var.
#tältläger #sub-samhälle #frittfall #Hejdå. #välfärdsstatensomströpsigsjälv #grävdärdustår

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
http://www.infowars.com/migrants-sleep-on-the-streets-in-protest-at-not-having-tvs-in-their-rooms/

“This is not a life, if you enter a room without TV, with just a bed and even a fridge,” said one of the refugees.

As we previously highlighted, asylum seekers in the Netherlands were also filmed complaining about slow wi-fi connections while whining about being “bored,” having to eat average food and authorities not handing them enough money to buy cigarettes.

a “Refugees Welcome” organization based in Bonn posted a message commenting on a party that was held for the migrants last week.
During the celebration, female members of the “Refugees Welcome” group were sexually molested by the refugees.

Går bra nu :hihi

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Den kvinna som går på en sådan tillställning får skylla sig själv så länge den inte är utvecklingsstörd. Och det står jag för.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Så ja, fredens religion har än en gång visat sin förträfflighet.

Samtidigt som muslimer fullkomligt väller in i Europa så låter vi dem begå dessa horribla dåd

Om någon jävel frågar varför man röstar på SD spyr jag.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jag trodde i min naiva enfald att det var inom 5år det skulle bli krig i EU. Verkar som det kommit tidigt inom den tidsperioden.

Hur många som finns i Sverige kan vi bara gissa....

Smagatusk

Guest

:D

Den var fan rolig.

Angående "inte rasist, men..." (Frågan inte enbart riktad åt dig, Wunder). Jag har inte riktigt begripit mig på namnet.
Försöker de ironisera över någon som säger "jag är inte rasist, men tycker vi tar emot för många invandrare"? Vad är det som är fel i att säga så? Att alla som vill minska invandringen egentligen ÄR rasister? Hånar de alla som säger så, eller är det nåt annat som ska komma efter "men..."?

Känns ju verkligen 2013 att namnge en domän efter att invandringskritiska kallas rasister. Känns som att man lagt det bakom sig.

Jag fattar verkligen inte...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
:D

Den var fan rolig.

Angående "inte rasist, men..." (Frågan inte enbart riktad åt dig, Wunder). Jag har inte riktigt begripit mig på namnet.
Försöker de ironisera över någon som säger "jag är inte rasist, men tycker vi tar emot för många invandrare"? Vad är det som är fel i att säga så? Att alla som vill minska invandringen egentligen ÄR rasister? Hånar de alla som säger så, eller är det nåt annat som ska komma efter "men..."?

Känns ju verkligen 2013 att namnge en domän efter att invandringskritiska kallas rasister. Känns som att man lagt det bakom sig.

Jag fattar verkligen inte...
Jag tror deras poäng är att så många säger att de inte är rasister men sedan tyder något annat på att de är det. Det är i alla fall en sida som fokuserar väldigt mycket på att hindra fri debatt och åsiktsbildning med lite glimt i ögat. Ypperligt farlig och vidrig.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Inte rasist, men... Är väl klubben för inbördes beundran? Den som snackar mest skit ser flest upp till ungefär :p

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka