TurboJugend
Ny medlem
Ja jag förstår ingenting. Är det kanske pga rasismen i Skåne som de inte får ihop det?
Garanterat. Alla dessa lågutbildade arga män måste kosta dom storkovan.
Ja jag förstår ingenting. Är det kanske pga rasismen i Skåne som de inte får ihop det?
Malmö borde väl ändå vara Sveriges rikaste stad med tanke på den stora mängd flyktingar dom har tagit emot. Vad gör dom med pengarna egentligen?
http://www.sydsvenskan.se/malmo/fly...nana--samtidigt-bloder-stadsomradena-pengar-/
En av de viktigaste artiklarna som skrivits, någonsin, alla kategorier.
Även i kategorin "Artiklar som opponenter och agitatorer på sporthoj borde läsa"
Även i kategorin "Artiklar som opponenter och agitatorer på sporthoj borde läsa"
Visst, man pendlar mellan "vad-var-det-jag-sade" känslor, lycka att det pågår ett brutalt uppvaknande samt faktiskt viss skadeglädje. Det senare är inget smickrande mått på ens förträfflighet som människa kanske.Jag är kluven i saken.
Det är ju förjävligt att Käbbel-Steffe först nu uttalar sig orolig över hela skiten och i samma veva frånsäger sig allt ansvar med "Sverige har varit naivt"...
Å andra sidan... Jag trodde det skulle vara tvunget att ske ett terroristattentat med några hundra oskyldiga, civila, svenska medborgare som offer, antagligen under julhandeln, innan Löfven lyckats komma till insikt och gått ut med ett uttalande och göra förändringar i sin rosa-röd-gröna politik-utopi...
Visst, man pendlar mellan "vad-var-det-jag-sade" känslor, lycka att det pågår ett brutalt uppvaknande samt faktiskt viss skadeglädje. Det senare är inget smickrande mått på ens förträfflighet som människa kanske.
Kolla Den Nya Välfärden och SOM Institutet, Demoskop.Kan någon länka till en schysst enkät där man kom fram till att en stor del av Sveriges befolkning ville ha en minskad invandring?
Stängt flyktingströmmen, vilken värld lever du i?
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|