TurboJugend
Ny medlem
Ja jag förstår ingenting. Är det kanske pga rasismen i Skåne som de inte får ihop det?
Garanterat. Alla dessa lågutbildade arga män måste kosta dom storkovan.
Ja jag förstår ingenting. Är det kanske pga rasismen i Skåne som de inte får ihop det?
Malmö borde väl ändå vara Sveriges rikaste stad med tanke på den stora mängd flyktingar dom har tagit emot. Vad gör dom med pengarna egentligen?
http://www.sydsvenskan.se/malmo/fly...nana--samtidigt-bloder-stadsomradena-pengar-/
En av de viktigaste artiklarna som skrivits, någonsin, alla kategorier.
Även i kategorin "Artiklar som opponenter och agitatorer på sporthoj borde läsa"
Även i kategorin "Artiklar som opponenter och agitatorer på sporthoj borde läsa"
Visst, man pendlar mellan "vad-var-det-jag-sade" känslor, lycka att det pågår ett brutalt uppvaknande samt faktiskt viss skadeglädje. Det senare är inget smickrande mått på ens förträfflighet som människa kanske.Jag är kluven i saken.
Det är ju förjävligt att Käbbel-Steffe först nu uttalar sig orolig över hela skiten och i samma veva frånsäger sig allt ansvar med "Sverige har varit naivt"...
Å andra sidan... Jag trodde det skulle vara tvunget att ske ett terroristattentat med några hundra oskyldiga, civila, svenska medborgare som offer, antagligen under julhandeln, innan Löfven lyckats komma till insikt och gått ut med ett uttalande och göra förändringar i sin rosa-röd-gröna politik-utopi...
Visst, man pendlar mellan "vad-var-det-jag-sade" känslor, lycka att det pågår ett brutalt uppvaknande samt faktiskt viss skadeglädje. Det senare är inget smickrande mått på ens förträfflighet som människa kanske.
Kolla Den Nya Välfärden och SOM Institutet, Demoskop.Kan någon länka till en schysst enkät där man kom fram till att en stor del av Sveriges befolkning ville ha en minskad invandring?
Stängt flyktingströmmen, vilken värld lever du i?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |