Varför somnar alltid min flickvän i soffan för..?

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Well, det är för att tjejer blir fulare och fulare med åren. Till slut har ni inte råd att vara kräsna.

Och vad har kräsenhet med sexlust att göra? Dessutom tycker jag nog att killar släpper efter sig själva bra mycket mer än tjejer nu för tiden. Det som för några år sedan var en hunk har numer blivit en otvättad, svettstinkande karl med ölmage och dålig andedräkt som sitter och fiser och rapar framför nån billig såpa på TV.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Och vad har kräsenhet med sexlust att göra? Dessutom tycker jag nog att killar släpper efter sig själva bra mycket mer än tjejer nu för tiden. Det som för några år sedan var en hunk har numer blivit en otvättad, svettstinkande karl med ölmage och dålig andedräkt som sitter och fiser och rapar framför nån billig såpa på TV.

Dra inte in mig i den här diskussionen! :mattias

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Tyvärr har du nog liite rätt...
MILF'ar är fan så mycket hetare än lolitor :D
De e körigt att hänga me nu för tiden:gnissla

Last edited:

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400
Tjejer är knepiga, spelar nästan ingen roll vad man än gör, det är inte mycket som duger.
Har haft ett riktigt praktexemplar en gång som aldrig klagade på något men det gick åt helvete på grund av flytt. :gnissla Annars har jag inte hittat en enda vettig tjej tyvärr, knappt ens hört talas om någon. :confused:

När hon somnar i soffan så är det bara att väcka henne och vara sur och grinig för att hon har somnat, jag kan garantera att det är så det hade gått till om du hade somnat.

Har varit singel 1,5år nu ungefär och har funderat på att skaffa någon ny men varenda gång kommer jag fram till att jag ska skaffa hoj istället...vem f*n behöver en kärring egentligen om man verkligen tänker efter?
Det är inte så jobbigt att städa och laga mat själv och ligga får man ju ändå.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Tjejer är knepiga, spelar nästan ingen roll vad man än gör, det är inte mycket som duger.
Har haft ett riktigt praktexemplar en gång som aldrig klagade på något men det gick åt helvete på grund av flytt. :gnissla Annars har jag inte hittat en enda vettig tjej tyvärr, knappt ens hört talas om någon. :confused:

När hon somnar i soffan så är det bara att väcka henne och vara sur och grinig för att hon har somnat, jag kan garantera att det är så det hade gått till om du hade somnat.

Har varit singel 1,5år nu ungefär och har funderat på att skaffa någon ny men varenda gång kommer jag fram till att jag ska skaffa hoj istället...vem f*n behöver en kärring egentligen om man verkligen tänker efter?
Det är inte så jobbigt att städa och laga mat själv och ligga får man ju ändå.

Jag och en polare satt häromdan och blev överens om att vi ångrar att vi inte blev bögar i tonåren. Fyfan vad mycket pengar, lidande och huvudbry man hade sluppit. :näsblod

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Min tjej somnar alldeles för lätt.
(Nu har hon iofs orsak)
Går inte se en film utan att hon slocknar.
Jag tror, i min enfaldighet, att det beror på understumilans.

(jag är väldigt toffel)
Men har du testat snoppspanka henne :D?
Rakt i nyllet, då ser man ju om man får en pungspark eller umgänge...

Hah...Jag...
Nä, men har du?

Kan va skitroligt faktiskt.

EDIT: Jag vet inte... :rolleyes:

Jag provar nästan allt en gång... Det är inte en av dom :arsele

En trysexual, minsann. :tummenupp

Last edited:

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
Min tjej somnar alldeles för lätt.
(Nu har hon iofs orsak)
Går inte se en film utan att hon slocknar.
Jag tror, i min enfaldighet, att det beror på understumilans.

(jag är väldigt toffel)
Men har du testat snoppspanka henne :D?
Rakt i nyllet, då ser man ju om man får en pungspark eller umgänge...

Hah...Jag...
Nä, men har du?

Kan va skitroligt faktiskt.

EDIT: Jag vet inte... :rolleyes:

En trysexual, minsann. :tummenupp

:mattias Den rätta benämningen är att dronka henne.

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
Jag och en polare satt häromdan och blev överens om att vi ångrar att vi inte blev bögar i tonåren. Fyfan vad mycket pengar, lidande och huvudbry man hade sluppit. :näsblod

hoho:D
ja... nog skulle man bo med en karl, om de inte sku va för allt hånglas:krama:näsblod:död

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08
Haha, jag är precis tvärtom! Kan fan inte hålla mig vaken en hel film igenom :trött

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
GSX400

Men den stora frågan är väl om det verkligen hade varit värt det.
Bästa är ju att vara singel för då slipper man problem men får ändå borra. :tummenupp

Nä det där med bög är ingenting för mig, mår fan illa av blotta tanken. Dessutom gillar jag att :slicka och då menar jag inte :arsele

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Ehum. Det blir bättre med tiden; Man lär sig varandras beteenden och tillslut sover ni bägge i soffan. :D
Eller så kommer du uppskatta att hon sover...

2% av männen tycker om mjukheten vid en avsugning
3% gillar fukten i kvinnans mun
95% uppskattar tystnaden

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...