stylengrace-fzx
here i come
hur brukar du köra?
fler än jag vill veta?
fler än jag vill veta?
hur brukar du köra?
fler än jag vill veta?
Jag har IF och när jag klotade var det inga problem att få ersättning för skadorna.
Det handlade dock inte om större summor och det var kanske därför jag inte behövde skicka in några kvitton eller blev utsatt av omfattande förhör. Hoppas det löser sig för dig.
Framhjulet i färdriktningen. Händerna på styret. Fötterna på fotpinnarna.
Vad är det för jävla fråga?
Jag hoppas du inte tar illa upp när jag säger det här, men det verkar som att du inte berättar allt. Finns det vittnen eller andra uttalanden/omständigheter som styrker If:s tro att du varit grovt vårdslös/kraschat avsiktligt? Det låter konstigt att If skulle komma till en sådan slutsats baserat endast på de uppgifter du berättat om.
Du berättade att det fanns vittnen, även om deras vittnesmål var luddiga. Vad sade de?Nej
Det låter konstigt för det ÄR konstigt
Jag hoppas du inte tar illa upp när jag säger det här, men det verkar som att du inte berättar allt. Finns det vittnen eller andra uttalanden/omständigheter som styrker If:s tro att du varit grovt vårdslös/kraschat avsiktligt? Det låter konstigt att If skulle komma till en sådan slutsats baserat endast på de uppgifter du berättat om.
Nej
Det låter konstigt för det ÄR konstigt
Vittnen finns, men med luddiga vittnesbörder. Verkar som de varit i chock.
Nu säger du emot dig själv!
Du har ju tidigare berättat att det finns vittnen...http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4924368&postcount=60
Vad sade vittnena då?Mitt nej var riktat åt "styrker..." inte åt "fanns det vittnen"
Semantik är en kul vetenskap
Vad sade vittnena då?
Vet inte exakt, hur får man tag i polisrapporten vet du det?
Har hemförsäkringen hos TryggHansa men de täcker inte trafik, pratat med de idag
Handlaren har varit hjälpsam ja. Har inte så mycket koll på allt som hände efter olyckan eftersom jag var inlagd på sjukhus i över 3 månader.
Hahahaha, offrade du ett bakdäck på att testa låsa bakbromsen i 120 bara för att kunna argumentera i tråden??
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|