Är det sant ??
Ja faktiskt :sånahärgossigakattögon
Är det sant ??
Nu orkar inte jag räkna matte så säg gärna hur många km/h du körde för fort. Brukar vara olika med spärr tid men inte inom 2 månader kan jag nog ej tro
Seså, iväg med dig till skolan och lär dig räkna! Du kommer bli föremål för svindleri och annat tjafs annars.
Jaja... Jag är van vid att vara ett föremål andra kan se sig coola på att mobba.
Jag åkte på 114 på 70 väg förra året och fick nerräknat från tre månader till två pga. att jag var prickfri tidigare, att man behöver bilen i jobbet skiter dom i, jag kör tradare så man kan väl säja att jag behöver det i jobbet.
Vad gäller böter vet jag inte då jag blev frikännd i rätten mot en laser och tre poliser
Nynäsvägen är trafikpolisens våta dröm, en motorväg skyltad till 70. Såg dom där förra veckan också i höjd med Farsta.
Nynäsvägen är trafikpolisens våta dröm, en motorväg skyltad till 70. Såg dom där förra veckan också i höjd med Farsta.
Vad hade hänt om TS inte hade stannat? Hade dom jagat honom tror ni? -Och hur långt, snabbt då?
Dom skiter inte i om man behöver bilen i jobbet... *****text****
Så jag fick sänkt från 4 till 3 månader... (Fast jag jobbade alla månader förståss...tihihihi)
minst 5 månader indraget kort och dagsböter.
och du får inte köra eu moppe!!
Dom är väldigt aktiva på kvällar/nätter. Senast förra veckan såg jag dom kl. 03.30 stå och skjuta vid e4 i höjd med Akalla
Jag åkte på 114 på 70 väg förra året och fick nerräknat från tre månader till två pga. att jag var prickfri tidigare, att man behöver bilen i jobbet skiter dom i, jag kör tradare så man kan väl säja att jag behöver det i jobbet.
Vad gäller böter vet jag inte då jag blev frikännd i rätten mot en laser och tre poliser
Hur tusan lyckades du med det?
Blev du helt frikänd men du fick inte köra på 2 månader?
Fick du ekonomisk kompensation för förlorad arbetsinkomst?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|