Vem skulle du skjutsa?

diver6

Lite äldre, lite klokare.. hoppas jag ;)
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Ducati Diavel -11 Yamaha XJR 1300 -02 KTM 400 EXC -07 Honda CB 125 K3 -70
1975 hade jag en Kawa 900 spinkens ny, grön. Jag övertalade min pappa att åka en tur... Klädd i knälång brun skinnrock, vanliga byxor och skor med fjällans "Stars and Stripes" målade jethjälm drog vi ner för Pildammsvägen i Malmö. Det fanns inga fåniga gupp i rondellen då utan jag tryckte bra och drog ut längs John Erikssonsväg... inte ett ljud det kom från bönpallen. Vi körde en sväng i Malmö och när vi kom tillbaka till Albinsrogatan sa pappa, då 53 år, vilket jag tyckte va´lastgammalt:

- Detta får vi göra om en dag!

Fan vad jag saknar dej pappa...

Pizzabagarn

Guest
1975 hade jag en Kawa 900 spinkens ny, grön. Jag övertalade min pappa att åka en tur... Klädd i knälång brun skinnrock, vanliga byxor och skor med fjällans "Stars and Stripes" målade jethjälm drog vi ner för Pildammsvägen i Malmö. Det fanns inga fåniga gupp i rondellen då utan jag tryckte bra och drog ut längs John Erikssonsväg... inte ett ljud det kom från bönpallen. Vi körde en sväng i Malmö och när vi kom tillbaka till Albinsrogatan sa pappa, då 53 år, vilket jag tyckte va´lastgammalt:

:tummenupp

Zozzy

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
Kawasaki zx9r -98, Suzuki LT 50 -95:a
Alla talar ju om den där Hamren lr vad han heter, stockholms polisen. Skulle vara en höjdare att bjuda han på en rejäl åktur....:yoparty

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Alla talar ju om den där Hamren lr vad han heter, stockholms polisen. Skulle vara en höjdare att bjuda han på en rejäl åktur....:yoparty

:D :D Det skulle jag inte ha ngt emot att få se! :tummenupp

Jag skulle kunna köra upp bredvid med min spätta från mitt inlägg ovan för ditt! Hur bisarrt kul vore det inte när Hamren skräckslagen vrider på huvudet i 200 och plötsligt ser Sune Mangs sjungandes kupletter sittandes bakpå en Sportster. Hamrén lär bli övertygad om att han redan hamnat i helvetet!

Last edited:

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp

:tummenupp

Försök inte sno honom före mig nu:mad:

Last edited:

Pegaso650

Numera på Honda...
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
Viffer -98
:D :D Det skulle jag inte ha ngt emot att få se! :tummenupp

Jag skulle kunna köra upp bredvid med min spätta från mitt inlägg ovan för ditt! Hur bisarrt kul vore det inte när Hamren skräckslagen vrider på huvudet i 200 och plötsligt ser Sune Mangs sjungandes kupletter sittandes bakpå en Sportster. Hamrén lär bli övertygad om att han redan hamnat i helvetet!

:rofl

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
Ha någon på bönpallen?
Man åker inte rally med släp, eller?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...