Vem skulle du skjutsa?

G-L

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Hoj
Guzzi 1200 Stelvio NTX -12
Margot Wallström! Om vi har tid med en fika o pratstund efteråt.

Eller ännu hellre: Åsa Domeij; med ett intellekt som gör mig knäsvag.

Och allra, allra helst: Underbara dottern som jag aldrig tröttnar på att umgås med!

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Vafaan, har du inga alternativ i en poll så blir svaret: många

En gladkväll kan det vara 16 åriga Brynhilde som vill ner på ungdomsgården på ett coolt sätt, hon är den som vinner flest + poäng vid den entren. Gubben bakom hjälmen lär inte bli upphöjld till ball status....

En tokkväll kan det vara Mark Levengod eller hans pojkvän, jag tror forfarande att den som blir skjutsad vinner mest + poäng. Men jag kan alltid lägga ett inlägg i "jag mötte Lassie"

En bra kväll med lyckat skjutsragg så kan det vara Lena PH eller om man hittar Mats Sundin ute och vinglandes. DÄR vinner nog jag mest + poäng OCH jag kan lägga ett inlägg i "jag mötte Lassie"

En surkväll kan det vara Nanne Grönvall och en avrundning i hennes säng..... :näsblod Det + poänget borde hon vinna och jag lägger INTE ett inlägg i "jag mötte Lassie"

En normalkväll skulle det kunna vara min fru eller en kompis (oavsett kön), Ingen skulle vinna + poäng. Utom idioten som skar kurvan i Bn´B på Bulten och gjorde så att jag var tvungen att stanna i 7 minuter och coola ner adrenalin och frustration då värdena var så höga så jag kunnat explodera..... :huvet Då skulle jag INTE lägga ett inlägg i "jag mötte Lassie", utan jag skulle STARTA en EGEN TRÅD om alla IDIOTER som kör på Bulten :yoparty

Eller den korta sammanfattningen:

Det beror väl på..........:pannkyss

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Inge snack om saken!!

Båda dessa herrar fast inte på samma gång!

Bifogat

• brendl.jpg
    brendl.jpg
    4.9 KB · Visningar: 375
  • wille.jpg
    wille.jpg
    1.7 KB · Visningar: 375

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
När jag skapade tråden tänkte jag mer i banorna på att man skulle ta me pizzabagarn o visa honom vad mcåkning "is all about" :hej

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag skjutsar hellre pittsabagaren än Gösta. Gösta är ok men radfyra, Pittsabagaren är en erkänd V-twinkille.:hojharley

Tommy.exe

Guest
"Reportern" Fredrika "Fuck you-burnout" Hillervik

För er som glömt eller missat hennes otroliga artikel http://www.dt.se/noje/article187159.ece

"Hur snabbt går de där värstinghojarna - 200, 250 knyck?

Vem vill bränna rakt in i en mc-katapult med en liten, liten människa av kött och blod som sitter ovanpå och HÅLLER I SIG MED BARA HÄNDERNA? "

Ahahaha... hahahaha... aj min mage..... hahaha.. aj... aj

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Mitt mc-intresse föddes i början på 70-talet när bagaren Frasse i Johan de Geers serie "Tårtan" körde hoj med Janos. Det var då jag insåg att knuttar det var hårda flickor och gossar det! :fakta
Oförglömligt när Frasse aka "Mjölmannen" vart skjutsad över Tranebergsbron skvättandes mjöl på en Bmw Bumse med okänd chaufför.

Bifogat

• T%C3%A5rtan.jpg
    T%C3%A5rtan.jpg
    45.3 KB · Visningar: 58
Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...