Vem skulle du skjutsa?

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Ähh detta är ju lätt som en plätt..

Av hankön (är väl lite tveksamt i detta fall) VV direktören Ingemar Skogö, tänk att sakta hasa bakåt när man ligger på full rulle efter att ha riktigt ha gasat skiten ur moppen och med ett litet "ryck" se till att den gode herrn får testa textilbromsen in i ett vajerräcke:D Sen skulle det nog rensas vajerräcken friskt även i Sverige:tummenupp

Av honkön så är listan såå lång att jag inte orkar skriva ner den men det vore till en början kul om flickvännen vågade åka bakpå, hon har inte gjort det på måånga år

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Av hankön (är väl lite tveksamt i detta fall) VV direktören Ingemar Skogö, tänk att sakta hasa bakåt när man ligger på full rulle efter att ha riktigt ha gasat skiten ur moppen och med ett litet "ryck" se till att den gode herrn får testa textilbromsen in i ett vajerräcke:D Sen skulle det nog rensas vajerräcken friskt även i Sverige:tummenupp

Av honkön så är listan såå lång att jag inte orkar skriva ner den men det vore till en början kul om flickvännen vågade åka bakpå, hon har inte gjort det på måånga år

Du sa det! Jag tycker att du ska skjutsa Fiskeriverkets generaldirektör Axel Wenblad. Han har skräddarsydda verktyg för att kapa trålvajrar. Axel Wenblad med trålkapare i ryggan villa jag ha på bönpallen och glida jämte vajerräckerna :Rockbanan

Rogrrr

Medlem
Gick med
28 Jan 2007
Hoj
R1200GS
Mitt mc-intresse föddes i början på 70-talet när bagaren Frasse i Johan de Geers serie "Tårtan" körde hoj med Janos. Det var då jag insåg att knuttar det var hårda flickor och gossar det! :fakta
Oförglömligt när Frasse aka "Mjölmannen" vart skjutsad över Tranebergsbron skvättandes mjöl på en Bmw Bumse med okänd chaufför.
OT: Hur har jag kunna missa det avsnittet? :va Jag som memorerat bägge verserna i signaturen och fikat på Café Puck. Mitt favoritavsnitt är när Janos, för att muntra upp Hilding, käkar deg och placerar sig själv i jäsugnen... Resten är rätt obetalbart!! :D

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Min guddotter, tillika systerdotter. Idag 8 år, men jag vet att förr eller senare kommer hon åka bakpå, ty ett flickebarn som väljer störtlopp före slalom har bara en väg att vandra.

Jag kommer köra så ansvarsfullt, så säker på att inget ska hända henne, för att efteråt mötas av orden:

- Gick den inte fortare?

...och jag kommer se fram emot den dagen!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Av hankön (är väl lite tveksamt i detta fall) VV direktören Ingemar Skogö

Vi fortsätter den här tanken lite, kan inte SMC anordna en dag varje år då man får skjutsa runt samtliga anställda på VV på dom vägar dom anser vara dugliga.

Jag har ett par hojvägar jag skulle kunna tänka mig att skjutsa på, det går knappt att åka dom med bil längre, och med motorcykel känns dom längsgående sprickorna som är lappade med snabelbilen rätt bra, i synnerhet i kurvorna.

Vi kan ta det en månad in på säsongen, då gruset BORDE ha varit bortsopat.

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
"Reportern" Fredrika "Fuck you-burnout" Hillervik

För er som glömt eller missat hennes otroliga artikel http://www.dt.se/noje/article187159.ece

"I Sverige. År 2007."
:rofl

Vissa saker får mig att bli glad ända in i brosket. Odramatiska journalister som försöker vara dramatiska är en sådan sak.

Och ursäkta mig, men är det någon som kan tänka sig något gubbigare än en 60-åring med skinnbyxor och ett sådant där svart vurpollon på huvet?
Är det någon som kan tänka sig något flatigare än den gamla klyschan att hoppa på hederliga män i sina bästa år och kalla dem för gubbar?

Pretto!
175241-lg.jpg

Win Butler förresten. VV och Tingvall kan drahelvet.

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
en enkel fråga som självklart kräver och får ett enkelt svar:

en zigenarorkester med dragspel naturligtvis. dricks ingår.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy