Vem skulle du skjutsa?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
så fort jag såg den här tråden så tänkte jag: "nu jävlar blir det åka av hamrén...!":D

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
så fort jag såg den här tråden så tänkte jag: "nu jävlar blir det åka av hamrén...!":D

Hamrén har kommit upp bland kandidaterna :D Funderade på om man skulle vilja skjutsa honom eller skjutsa någon så han fick slänga sig efter... :va

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Hmmmm... Min mamma... :)
Hon frågade om hon fick låna hojen när jag köpt den... Hehe... Okej att hon när hon var ung körde en hoj en gång men nej hon får inte låna den... :D
O lillebrorsan...

O så klart... Angelina Jolie... El Vin Diesel... :D

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Vaere med tjejer och Angelina?
Kan inte vi killar få ha henne för oss själva? :va

Hon får åka med mig!

Come on...
Hon är så sjukt snygg att man kan offra kroppsdelar för att få ligga med henne trots att man är tjej och har en man som sambo... Hehe...

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Hon åker me mig... :mad:

Alltid kul när flickor kan erkänna att den kvinnan är OTROLIGT vacker!! Fan hon är ju sjukt snygg! :Bugar

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hamrén har kommit upp bland kandidaterna :D Funderade på om man skulle vilja skjutsa honom eller skjutsa någon så han fick slänga sig efter... :va

jo, såg det nu när jag läste igenom tråden...:D jag tänker såhär: väljer man hamrén och har en riktig tur samtidigt så kanske upplevelsen som sådan ger honom extrem mc-fobi så att han ger fan i att mucka med mc-folk efter det... samt att man ju då fått skrämma skiten ur honom riktigt ordentligt! win-win situation!:tummenupp

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Come on...
Hon är så sjukt snygg att man kan offra kroppsdelar för att få ligga med henne trots att man är tjej och har en man som sambo... Hehe...
Jolie är fulsnygg på något vis. Väldigt sexig utstrålning men ändå inte vad jag skulle kalla vacker. Men det är klart, tigger hon kan hon väl få åka en sväng. :rolleyes:

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Babben Larsson..

För när min hoj inte orkar gå, så måste jag ju köpa en ny och starkare hoj.:näsblod

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy