Vet inte vad jag skall säga... (video)

Status
Ej öppen för fler svar.

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
finns på sporthoj servern för nerladdning om det var nån som missat det :)
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Orminge, mina hemtrakter..

Ja vad ska man säga, killen har ju koll på vad han gör! sliter ju inte så mycket framdäck direkt...men att köra på gångbana är INTE bra! :dummer
 

Janne_1956

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Stenhamra
Hoj
Suzuki GSXR 1100-89
Personligen så tycker jag mest att denna film är pinsam.
Låt vara att snubben är duktig på att hantera hojen men så jävla många idiotier som finns på denna film gör den bara pinsam.
 

SirWankalot

If you can eat it, you can
Gick med
7 Jun 2006
Ort
Malmö
Hoj
Ducati S2R1000
hm, han nästan frontar på slangen med en bil cirka 05:40 när polisen ligger där?

dom var väl på väg att köpa munkar :)

edit: fin svenska av mig där
 

Dawan

Medlem
Gick med
11 Feb 2004
Ort
Örebro, Närkes Kil
Hoj
Yamaha R6 -01
De är ju dessa killar o tjejer som gör att vi hojåkare får så bra rykte. Hade jag suttit som kontorsråtta på vv och sett denna film så skulle jag också vilja förbjuda allt som har med hojar att göra. Lek gärna men gör det på en plats där ni inte retar upp eller kan skada andra.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Insiktsfullt slog det mig just, att "grannefenomenet" lever. 270.000 döda i översvämning i Kina ÄR inte värre än ett sprucket rör i grannens tvättstuga!

Min första reaktion vara bara att den var sjukt tuff, när det sen slår en att det är på "mina" vägar de kör så degraderas dem till (som så många andra sagt) fullvuxna moppefuckon.

Det är när man ser det här som man helt plötsligt förstår varför det inte går att argumentera med folk som inte förstår varför det är kul att busa på hoj, att de inte förstår att man kan göra det på ett "vettigt sätt".. Tro fan det om de sett sånt här!!!
 

Chaimera

Det är inte farten som dödar...
Gick med
18 Sep 2006
Ort
Lund
Hoj
GSXR 600 -01
Många saker som är dumma på filmen men ändå kul att se.:tummenupp
 

SheDevil

Våren är här och hojen på vägen!! :-)
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Borlänge
Hoj
Yamaha R6-03
Nog för att han är duktig, men killen borde hålla till på en stuntbana där han hör hemma istället för att dumma sig i stan och ge motorcyklister asdåligt rykte!!! :dummer

Det är risktagande killar som denna som gör att en annan får betala sjukt mycket i försäkring. Tack! :mad:

/SheDevil
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Janne_1956 skrev:
2552332 Personligen så tycker jag mest att denna film är pinsam.
Låt vara att snubben är duktig på att hantera hojen men så jävla många idiotier som finns på denna film gör den bara pinsam.

2 idioter:fakta och det är en sjukt skön film! vilken jäkla moralurladdning det blev i den här tråden! Dom är ju ute och bakhjulssurfar bara, Det där tycker Jag inte är så mycket att gnälla över faktiskt. Att det är främmande för en kontorsråtta med musarm säger väl mer om henne/han.
 

mavio

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Ort
12139
Hoj
Dragster 180, DR750, GSX1100EF, GSX750ES
Dom där två åkte förbi mig och en kompis på ringvägen i rusningstrafik mellan sös och skanstull. Bilarna stod nära på stilla och eftersom vägen är smal är det rätt trångt mellan bilarna och det gick inte att köra i mellan på sina ställen.

Jag rörde mig aningen till vänster i min fil och hinner precis höra motorljudet från motarden och smällen när framhjulet slår i marken. Det är åtminstone 10 cm tillgodo till min axel när båda hojjarna passerar oss som står nästan stilla i lätt över 50 blås. Ett par meter längre fram när motarden slutat vingla åker framhjulet upp igen.

Vad har man för marginaler när man kör fort på bakhjulet mellan bilarna där? Ringvägen är smaaal. Jag hoppas dom hade kameran på och att jag får vara med i en sån här kool film.
 

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Ort
Kungligt
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Äh, vaffan...det är ju en kultrulle juh!

Jag erkänner...gillar filmen skarpt.
Häng mig om ni vill, men jag ser gärna fler filmer av de killarna.
Man kanske ska byta till motard...
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
SheDevil skrev:
2552475

Det är risktagande killar som denna som gör att en annan får betala sjukt mycket i försäkring. Tack! :mad:

/SheDevil

Nä, det är killar som åker onsdagkväll och om det är fint på söndagar =600 mil om året och envisas med att köra boge och bulten samt juiorer och återfallsknuttar.
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Va lite väl mycket "i wanna be an outlaw" över filmen tycker jag! grym på att köra men gör man det lite snyggt trafikmässigt så blir det mycket grymmare!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top