bullysmile
Killing time? time kills you!
14 år har de hållit på
Oavsett när banan blir klar ska jag köra på den om det så blir med permobil
Hel rätt! Väntar också, och den dagen jag får en son ska han så tidigt han kan börja köra RR så han åtminstone får njuta på den banan.
Bor rätt nära Lidingö och snart drar man fan över utan slipon och ger dem en orkester.
Det sjuka är att det igår var ett lopp här där hela östra delen av innerstan var avspärrat, långa köer ändå ut till Danderyd för att man ens ska komma nånstans för att några svettiga löpare skulle springa, och sånt här är arrangeras ett par ggr om året. Fattar inte varför sånt här ska tas i en redan mycket trafikerad väg i centrala Sthlm när det finns hur mycket grönområden som helst i sthlm och övriga sverige. Knappast en publik sport utan de enda som står vid vägen är folk som hade varit där annars och just den dagen råkar gå förbi och undrar vad det är för mongon som ställt till detta elände. Så jag håller ej med om att sporten tar plats pågrund av intresset av andra som vill se det. Knappast så man vill stå en halv dag för att se ett gäng svettiga lirare springa som ett gäng gaseller (roligare och se gaseller dessutom)
Man blir förbannad!!!