Ja du det lär vi bli. Tre av 125R killarna som är anmälda körde 1.03 tider på SM:et.(ungefär som när Gustav och jag blir frånkörda av det övriga startfältet i Liten DebuTant).
Vi får väl hoppas på regn...
Ja du det lär vi bli. Tre av 125R killarna som är anmälda körde 1.03 tider på SM:et.(ungefär som när Gustav och jag blir frånkörda av det övriga startfältet i Liten DebuTant).
Ungefär lika troligt som att du inte skulle svara på det inlägget.
Det skulle blir ju bäst för alla, även de som kommer att köra i B-finalen i Stor Deubutant. Fältet blir större och tätare. Roligare racing helt enkelt. Inte minst för de 600-förare som kommer att köra ifrån ett par av 1000-hojarna. Det lär bli ett par fina historier här på forumet (ungefär som när Gustav och jag blir frånkörda av det övriga startfältet i Liten DebuTant).
Ja du det lär vi bli. Tre av 125R killarna som är anmälda körde 1.03 tider på SM:et.
Vi får väl hoppas på regn...
Någon tanke på seger elelr pallen har jag inte så det är lugnt. Jag ska bara köra om Teddy.3003011Anna ska också köra, hon körde 1:02.7 på SM.
Jag hade bara ca 11 års upphåll - men jag är gammal och fet nu!!
Allt väl med dig??
/Fürstenhoff.
Håller med! mixat 600 och 1000 låter kul!
Jag tycker inte att man ska mixa 600 och 1000 om det finns tid att köra 2 kvalgrupper och 2 finaler (A och B) för båda klasserna.Iallafall för de med en 1000...
Fast Stor Debutant har ju funkat bra förut så det är väl inget problem. Lika lite som man vill ha klasser med åtta deltagare vill man ju ha en B-final med åtta deltagare.
Anmäld till Rookie 1000 & betalt via internet så nu får vi se om gammel gubben klarar av låga 1.02 på den "nya" banan!!
Jagar även en 600'a att hyra för lite äventyr i Rookie 600 som träning då jag inte sett en RR bana på bild sen våren 2004!!
/Fürstenhoff.
Betalt i dag!!
/Fürstenhoff.
Det ska bli jälkigt intressant och se om jag lyckas kvala in.
Dum som man är så frös hojen för mig i vintras (lång historia)
och nu har det konstaterats att det är en spricka i toppen på hojen.
Det enda jag har kört med hojen var när jag fes runt på Sviestad i december.
Under vårens alla bandagar så har jag haft otroligt snälla vänner som har lånat ut deras hojar.
Tack Jesper och Tellan !!
Hojen står nu nedplockad hos Racerepairs och med lite tur så får jag låna en passande topp.
(Förhoppningsvis så får vi ihop den till sista träningen innan tävlingshelgen)
Tack Patrik på Racerepairs!!
I dagsläget så är inte hojen ihopplockad, jag är inte ett dugg van vid den och jag har inget som helst tempo i kroppen.
Det ska bli riktigt spännande att se om jag kan få några tider som räcker till...
Föresten, det är ingen här på forumet som har en hel topp eller motor till en CBR 600RR som ligger och skräpar hemma...?
1.07 så är du garanterat med, 1.02 så står du på pallen.Hej hej, på tal om tider, vad ligger kvaltiderna på Knutstorp på i R1000??
//En som funderar på att börja köra rookie1000
Tror inte 1.02 räcker till pallen.1.07 så är du garanterat med, 1.02 så står du på pallen.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|