Tror inte 1.02 räcker till pallen.
men det är bara min åsikt.
På knutstorp i rookie1000? Jo det bör nog räcka där, annars finns det nog några brutala talanger i r1000 i år. Har någon i r1000 ens kört 1.02 på knutan?
Tror inte 1.02 räcker till pallen.
men det är bara min åsikt.
På knutstorp i rookie1000? Jo det bör nog räcka där, annars finns det nog några brutala talanger i r1000 i år. Har någon i r1000 ens kört 1.02 på knutan?
Mäh!
Med så där mycket ursäkter flera veckor innan race, så kanske det är lika bra att stanna hemma?!
/Hugo Hetsar
Ha ha ha...
Jag måste ju börja med ursäkterna i tid, så jag har lite att välja på sen..
Per Björk har snuddat vid dom tiderna i R-600, men annars vet jag ingen Rookie som har varit så snabb.På knutstorp i rookie1000? Jo det bör nog räcka där, annars finns det nog några brutala talanger i r1000 i år. Har någon i r1000 ens kört 1.02 på knutan?
Du körde iaf om snyggt, något man inte kan säga om alla som var där igårHmmmmm
Med tanke på hur gårdagens träning gick. så har jag några saker att revidera
Du körde iaf om snyggt, något man inte kan säga om alla som var där igår
Du körde om mig en av gångerna i depåkurvan, eller rättare sagt lite före, och jag kunde gå in bakom dig utan problem. Tyvärr så kom det en till efter dig som tyckte att insidan i depåkurvan var ett fint ställe att köra om på när jag redan börjat lägga nerFråga Mange Berg vad han tycker om den saken
Samma här, jag glider omkring som om det vore en vanlig bandag. Förra träningen låg jag bakom en kille i en jäkla massa varv. Vi körde 1.04-05 tider. När jag kom om satte jag PB och körde 1:01,63.I övrigt måste jag nog vara mycket elakare på omkörningarna till racet. Som det är nu så fastnar jag bakom folk. För att själv bli omkörd av någon som igentligen kör saktare än mig. Som jag då måste försöka köra om. Och då kommer ytterligare en och kör om mig. Som en ond cirkel.
Hmmmmm
Med tanke på hur gårdagens träning gick. så har jag några saker att revidera
Ni kan ignorera mina tidigare inlägg
Jag kan inte annat än hålla med föregående talare, jag kommer att floppa hejdlöst jag tippar mig själv som vinnare av b-finalen
björn
Fråga Mange Berg vad han tycker om den saken
Sluta gnäll och nedvärdera er nu för fan , ni har ju iallafall kört på banan innan race, jag tänkte lära mig banan på kvalet
Vad är det för konstiga filmformat du kör med? Jag kan inte se något allsNu finns det Onboard film från igår på www.eskilsson-racing.se
Det är dock något strul med ljudet. Så det kommer en ny film om en stund.
Vad är det för konstiga filmformat du kör med? Jag kan inte se något alls
Sluta gnäll och nedvärdera er nu för fan , ni har ju iallafall kört på banan innan race, jag tänkte lära mig banan på kvalet
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|