GSXR1100R
The older i get the faster i was
Åff rådd är ingen sporthoj, du har ju en sådan så du borde veta
Nästan allt är skit idag, tacka vet jag en Norton Manxx
Nästan allt är skit idag, tacka vet jag en Norton Manxx
Lokke skrev:Det e ju en sv för fan! En sån kan inte va osportig!
Men en gold wing med släp å sidovagn e väl det närmaste osportigt man kan komma.
berggren_martin skrev:Såg en hel familj på 6 pers komma förbifarande på ett goldvingeekipage. Det var 4 småttingar som satt i en inkapslad gigantisk sidovagn (som fågelungar i en bur...), tjejen på baksätet, och så ett rejält släp på det.
Kanske inte helt osportsligt på sätt och vis, mem varför inte köra buss??
/Martin
Hightuned skrev:Min första tunga hoj var en -83 kawa gpz750 och den är garanterat en tung kandidat till titeln. 86 halvdöda kusar och hanterbarhet som ett hangarfartyg!.
nej den lär ta dig i toppfart, troligen gör den c:a 140, och som jag sagt en standard dt gör drygt 130 på mätaren med solen i ryggen och hemlängtan, annars är nåt gjort i motorn på dem.Nisse Järnet skrev:Ja CB250 är väl inte så snabb direkt..drar en sån i både acc och toppfart med DT:n! haha
CayLe skrev:Hur fasen svänger man höger med sidovagn?
Lokke skrev:Durkslaven ska hänga ut å få rövskrap....
Chrille skrev:R1/6 , Gixxer600/750/1000, CBR600/9xx , ZXR6/7/9 mfl som extremt knullputsat orginalskick plus slipon glider omkrin i innerstan tycker jag är förbannat osportig...
Larsa_Gasa skrev:Vore coolt att bygga en matchande sid-/släp-/husvagn till R1:an. Alltid retar det någon
Titta på bilden igen!
Det är väl en sv 650? och inte en r1?
Det är polarns CB, min är helt original. Johan dra han också Den har trimpipor också. Fast den kan ju vara helt slut i motorn? Vi drar iaf ifrån han utan problem! Film kommer på det också Föresten, den väger ju typ 180kg och har 22-25hk eller nåt sånt...Och min DT gör mer än 130 på mätarnSilwer skrev:nej den lär ta dig i toppfart, troligen gör den c:a 140, och som jag sagt en standard dt gör drygt 130 på mätaren med solen i ryggen och hemlängtan, annars är nåt gjort i motorn på dem.
TheDude skrev:En bild säger mer än 1000 ord sägs det
sgtpepper skrev:Honda Goldwing utrustad med släpvagn, jag kan inte tänka mig något osportigare
Silwer skrev:hehe en sån har jag haft en 71:a.
Kan säga att du knappt kan förstå så mycket tristare hojar det finns.
Min var mycket spännande, vobblade över 2 vägbanor i 160, dubbla skivor men orginal bromshandtag, dvs man fick ta i allt mna hade för att bromsa.
I principt rakt rör bara, grannarna var inte glada direkt. Trasslande startmotor som käkade säkringarna och avsågad kickaxel gjorde det till ett äventyr att åka en sväng.
Nån slags lågt cliponstyre som gjorde att man satt dubbelvikt försvårade framfaten en hel del med, sen var den mästerlig på att slå i centralstödet i högerkurvor, sånna resor med lyft bakhjul får du aldrig till på din maskin
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|