Klabbe 1000
No fuck no ride
ANALFABET Kanske!!!! hahahah
Underhåll mig med att berätta hur du vet att MCN är störst?
ANALFABET Kanske!!!! hahahah
Okay nu kanske jag ljög men vad jag sett på MCNs Youtube Video där dom testar RSV4an mot R1an så säger dom att R1an vunnit alla tester hitills
Gör en över vridmomentet också så R1;an blir riktigt nertryckt i smutsen![]()
БОБАН;4208239 skrev:Har du tråkigt?
Skulle vara förvånad om R1 tar en RSV4...
[YOUTUBE-ID]K8zfqZL28cA[/YOUTUBE-ID]
ANALFABET Kanske!!!! hahahah
...och med 190 är man förmodligen väl lång för RSV4:an.
/J
har kört alla nya japanska 08or och 09or o ingen är lika rolig att köra som din gamla zx10a... tyvärr, dom "känns" lungnare och mer balanserade.
men inte riktigt lika råa och elaka.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/N...9/may/may2009-video-aprilia-rsv4-v-yamaha-r1/
Tyvärr.... Hate to tell you men dom har testats mot varandra och på gata så är R1an bättre, Fast den ser ut som skit, låter förtäääskigt, kostar för mycket och är turkstämplad!
En sak som gäller om du ska köra superbike...PULVER!!
Köp en Kawa så dräper du alla i ren kraft och varvtider...(på papperet)
Jag skulle utan tvekan satsa på en Honda med ABS om jag skulle ha en radfyra...
Antar att det inte bara är jag som läst testet i Motorrads specialtidning sporthojen. Där blev bromssträckan 0-100km/h 41meter med abs (båda förarna). Utan abs blev det 39,7 för ett proffs (under bra förhållanden) och 42,4 meter utan abs för en erfaren förare (antar att det var deras testförare).
ABS skulle garantera mig optimal inbromsning under de flesta förhållandena.
Den väger ändå bara 209kg fulltankad med abs. ZX10r och GSXR1000 väger 208kg och R1 väger 214kg.
Förövrigt ser R1 inte ut att vara starkast någonstans, varken låga eller höga varv. Däremot så är den lägst utväxlad med 47:17 jämfört med t.ex. kawwans 41:17 eller fireblades 42:16
Gixxer K5 kan man få billig försäkring för annars
Fan att man pluggar![]()
Banorna består mestadels av raksträckor.haha ja men det är BARA på papper
han som har handen på rullen som avgör hur allt ska sluta
HONDA 08a e gooooch jävla snabb
![]()
Alltså du borde fan ha smisk på, Hur fan kan du kalla en Italiensk hoj för turk hoj(eller turkstämplad) , du borde skämas! , sen så värkar du fortfarande va lite halvblind...
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |