Micke_Lindstrom
Ny medlem
NoicE skrev:
Den accar som en motorcykel och går inte fortare än 110, då borde den sluta acca väldigt tvärt precis när den kommit upp i 110.
NoicE skrev:
Conrad skrev:Joo, det är ju en av de vackraste bilar som finns... Men jag vågar inte ge mig på en sexa... Får bli en 318 isåfall... Kul på vintern!!
NoicE skrev:
Makke skrev:Köp en ascona a för några tusen lappar...Sätt i en 2,4 från en omega o trimma lite lagom...
Portad topp
Vass kam
högkomp kolvar
Weber 50r
Svetsa sedan bakaxeln o ha kul...Har haft en sån själv fast med 2,0 liters maxtrimmad rallysnurra på ca 200hk.Mycket svårslagen iaf på 201m för några år sedan iaf...Nu har ju alla 700hk+ så nu åker man nog på stryk.
Sen får man ju gött ljud från Webrarna som bonus...Inget tryck o pys ljud
Moonflower skrev:Du kan få köpa min Nissan Sunny GTI -92 för 15´om du LOVAR att inte pruta ! Den är faktiskt både snabb (143 hk), framhjulsdriven och svart !!!
Nisse Järnet skrev:Varför inte?? Iof kostar dom lite mer i inköp än vad du tänkt dig.
Conrad skrev:Joo, det är ju en av de vackraste bilar som finns... Men jag vågar inte ge mig på en sexa... Får bli en 318 isåfall... Kul på vintern!!
henkablyfot skrev:Honda Civic... Trevlig liten bil..
Jo det är sant. Tänkte mest när den kommit i över 100 =)Böjne skrev:Nja...vi snackar 15000 spänn Nisse.
Den går bättre än en 205GTi iafBöjne skrev:Dessutom... Hur pigg är en gammal tung Celica?
Fin mustang, vilken årsmodell?Hinkas skrev:Jag vill bara visa lite bilder på MIN första bil =). Den är så vacker!
Håller på för fullt och renoverar upp den till original skick. Har precis lagt en beställning på lite plåt från USA.
berggren_martin skrev:Fin mustang, vilken årsmodell?
Hade gissat på en mach 1 runt -70 så då var man inte helt fel ute. Får du den där i nyskick så sitter du inne på en skatt. Fina bilarHinkas skrev:Det är en mach-1'a av årsmodell 72.
Den ser inte det minsta ut som den där just nu, den är ganska nerplockad och renslipad =). Så det ser mer ut som ett plåt monster nu .
berggren_martin skrev:Hade gissat på en mach 1 runt -70 så då var man inte helt fel ute. Får du den där i nyskick så sitter du inne på en skatt. Fina bilar
Anthrax skrev:Den här var väl inte så dum? http://www.autopower.se/powerborsen/bmw.asp?id=48483
Dom är ganska lätta också. Min 325i väger 1280 kilo.
yamahatzr skrev:Bil?????????
Skit i bil o köp en ordentlig hoj istället!!!!!!!
//D
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |