GSXR1100R skrev:Jag har hittat en körstil som passar mig, inte så snabb men inga vurpor 2004 heller, lagomt fort och lite fegt, det gör ju ont att vurpa.
2003 bjöd på vurpor, skamkärra, spräckta kåpor och blåmärken, jag trivs bättre i ERF tempo, sprintlopp är inget för medelålders gubbar.Chris Ash skrev:Det börjar ju nästan se ut som om du kör roadracing och inte höstrallyt på åsen
gud vilken fin stil du har.. vilka kort........GSXR1100R skrev:Jag har hittat en körstil som passar mig, inte så snabb men inga vurpor 2004 heller, lagomt fort och lite fegt, det gör ju ont att vurpa.
Den e kanske inte så tokig bara du har fötterna på pinnarna och hojjen på asfaltenGeiger skrev:Jag har en känsla av att jag har hittat fel körstil.
Ska försöka raspa lite på den till nästa år, om jag får chansen.
pidda skrev:Vad är "skamkärra" ?
Börja med RR så får du snart se, det är en släpkärra som hämtar upp överladdade RR förare ur bollhavet.pidda skrev:Vad är "skamkärra" ?
Jag försöker ju iafblom skrev:gud vilken fin stil du har.. vilka kort........
Magnus Moss har samma stil som digNyteknik skrev:Sitter lite upprätt. Är bekvämt och känns som jag har bra kontroll då, men troligen också för att jag är för lång (180 cm) för att få plats under kåpglaset.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|