Nyteknik skrev:Sitter lite upprätt. Är bekvämt och känns som jag har bra kontroll då, men troligen också för att jag är för lång (180 cm) för att få plats under kåpglaset.
heter du Aaron Slight maybe
Nyteknik skrev:Sitter lite upprätt. Är bekvämt och känns som jag har bra kontroll då, men troligen också för att jag är för lång (180 cm) för att få plats under kåpglaset.
Rätt stil för tvåhjuligt varvrekord runt Donington.valmers skrev:TIBA firar nya triumfer.
MrBlind på Webspys kittade 600Geiger skrev:MrLind ??
Ska kolla med Apstrutsen om inte han kan köra en kurs i burkningecce skrev:Jag har suttit och kollat i ett par dar på gammla bilder nu. Jag gör pricis samma sak, ut med hängpungen men vägrar flytta övekroppen. Har sett bilder på mig där nästa kåpan tar i. Det måste bli en ändring på detta nästa säsong om det ska gå fortare
Precis så kommer vi ihåg Apis körstilstavgren skrev:Ska kolla med Apstrutsen om inte han kan köra en kurs i burkning
Ojävlar, där har vi en ny TIBA-medlem. Här har vi en till given:stavgren skrev:Ska kolla med Apstrutsen om inte han kan köra en kurs i burkning
stavgren skrev:Ska kolla med Apstrutsen om inte han kan köra en kurs i burkning
Medin skrev:Tycker jag ser lite snabb ut med.
ecce skrev:Hööruuu din J#### potta du ska vara bakom mig är det förstått. Kom inte här och stick upp med din preppade Honda.
Shit du ser ju snabb ut
Medin skrev:Tycker jag ser lite snabb ut med.
Penguin skrev:Njae, just i tv-kurvan på kullen ska man ju helst knappt synas bakom hojen.
Fler bilder från samma kurva:
Knappt så din högra fot har kontakt med fotpinnen gissar jag. Om man hänger ut så mycket upptar man ju själv plats där annars hojen hade kunnat vinklas ner längre ner mot asfalten.Kurvmakaren skrev:När man är kort i rocken så är det till att hänga så mycket det går.
Speciellt på en ZXR.....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |