Kristian Salö
Kristian Salö
Sniper skrev:Jag föredrar en lugn o säker körstil
Vem är det på Monster Mob Duccen?
Vi var precis i Spanien på Fuento Alamo banan och där var en Monster Mob målad Metrakit 80 cc. Se även swedie's bild från banan.
Sniper skrev:Jag föredrar en lugn o säker körstil
Nyteknik skrev:Knappt så din högra fot har kontakt med fotpinnen gissar jag. Om man hänger ut så mycket upptar man ju själv plats där annars hojen hade kunnat vinklas ner längre ner mot asfalten.
Kristian Salö skrev:Vem är det på Monster Mob Duccen?
Vi var precis i Spanien på Fuento Alamo banan och där var en Monster Mob målad Metrakit 80 cc. Se även swedie's bild från banan.
Victor skrev:Jag tror att det är Sean Emmett.
Eller tror och tror, det är det.
Penguin skrev:Nix, det är Shane Byrne. Rätt ska va rätt, och du behöver tydligen läsa på mera.
oscar skrev:Lagom är bäst!
Don Quixote skrev:Bäst att kolla upp mot läktaren så man ser om publiken är imponerad eller inte
oscar skrev:
Jag tror att min blick pendlade mellan banan och en förare framför mig just där!
Du kommer att bli bannad för evigt från racingforumet om du postar en bild där du kör med tröja utanpå skinnstället.sandstream skrev:Vad säger proffsen, bör jag ansöka om medlemskap i TIBA?
Mattias skrev:Du kommer att bli bannad för evigt från racingforumet om du postar en bild där du kör med tröja utanpå skinnstället.
Tackar!Mattias skrev:Du kommer att bli bannad för evigt från racingforumet om du postar en bild där du kör med tröja utanpå skinnstället.
sandstream skrev:Tackar!
Tänkte inte på det förrän SHs drygaste(!?) snubbe klev in i handlingen och skrev:
Det tycker jag inte. Det markerar så bra på vilken nivå föraren är på.
Han har ju rätt. Det är en tydlig markör.sandstream skrev:Tackar!
Tänkte inte på det förrän SHs drygaste(!?) snubbe klev in i handlingen och skrev:
Det tycker jag inte. Det markerar så bra på vilken nivå föraren är på.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|