Var är den bilden tagen? Kan det vara Åsen och ingången till depåböjen?GSXR1100R skrev:Relapse aka Lamell Micke vägrar knäskrapa.
Relapse skrev:Var är den bilden tagen? Kan det vara Åsen och ingången till depåböjen?
Vaddå, ...Mamola kom långt på det visetGeiger skrev:Jag har en känsla av att jag har hittat fel körstil.
Ska försöka raspa lite på den till nästa år, om jag får chansen.
Det är du och GSXR1100R; ut med benet och motverka med överkroppen.....fast ingen slår Åsa, som numera är ordförande i TIBA.stavgren skrev:Hörde jag nån nämna TIBA?
Fattar inte varför det ska vara så svårt att burka ordentligt, stor idé att slänga ut arslet 10cm när jag flyttar in överkroppen lika mycket. Dessutom, på varenda bild jag sett har jag minst ett finger på bromsen. Varken snabb eller vurpsäker körstil.
Jepp jag hittade lite gamla bilderRelapse skrev:Var är den bilden tagen? Kan det vara Åsen och ingången till depåböjen?
valmers skrev:fast ingen slår Åsa, som numera är ordförande i TIBA.
Ordförande/president/hedersdoktor/... i TIBASlappa skrev:Du har inga bilder på Åsa ?
//D
GSXR1100R skrev:Även i kurvorna
Geiger showade i depåkurvan.Jörgen Player Special skrev:Usch där gick det låångsamt... Men man försöker ju "shovvva" när kamera äe frammä..
/J
Maverick_ou812 skrev:För oss som håller på att lära oss... VA FAN är TIBA?
stavgren skrev:Hörde jag nån nämna TIBA?
Fattar inte varför det ska vara så svårt att burka ordentligt, stor idé att slänga ut arslet 10cm när jag flyttar in överkroppen lika mycket. Dessutom, på varenda bild jag sett har jag minst ett finger på bromsen. Varken snabb eller vurpsäker körstil.
Men.... jag trodde att GSXR1100R hade patent på den körstilen...?Mattias skrev:Team Iron Bar up the Ass.
GSXR1100R skrev:Geiger showade i depåkurvan.
Det finns dom som är värreMaverick_ou812 skrev:Men.... jag trodde att GSXR1100R hade patent på den körstilen...?
Eller har jag helt fel?
GSXR1100R skrev:Det finns dom som är värre
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring