henkablyfot
Ready To Race
Hur förklaras då att när utomstående testlag har bänkat enstånker m vanlig handelsbensin o räjssoppa så har dom oftast inte på alla fått mer effekt med den lite räjsigare soppan.. O dom var helt orginal..VA?!
henkablyfot skrev:Hur förklaras då att när utomstående testlag har bänkat enstånker m vanlig handelsbensin o räjssoppa så har dom oftast inte på alla fått mer effekt med den lite räjsigare soppan.. O dom var helt orginal..VA?!
henkablyfot skrev:Hur förklaras då att när utomstående testlag har bänkat enstånker m vanlig handelsbensin o räjssoppa så har dom oftast inte på alla fått mer effekt med den lite räjsigare soppan.. O dom var helt orginal..VA?!
1. Vad är XR630? En 600 på anabola?CayLe skrev:Jag ska ha 11:1 i kompression enligt tillverkaren av kolven, bör jag tanka 98 då?
Hur hör man knackningar (spikningar)? Någon har sagt till mej att man inte kan höra det med örat utan att man måste sitta med ett stetoskåp (stavning?) och lyssna?
Robban_C skrev:Silwer:
Visst fan.
Det ploppar upp ett svagt minne av nåt HRC i Alzheimerskallen nu när jag läser. Tror det fanns vassare kam etc också. Säkert lajban grejor.
heliac skrev:Varför dricka vin när det finns BRÄNNVIN?????
Silwer skrev:628cc tror jag det kittet är på, väldigt vanlig modifjang på XR600or.
OT: wb1652 kammen ? 'all around power up'CayLe skrev:OT:
Jepp, 628cc wiseco högkompskolv och White brothers Kammaxel. 43 wilda på bakhjulet
ulf_lundin skrev:OT: wb1652 kammen ? 'all around power up'
/u
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar