Vill du ha ett snabbare Sporthoj.com?

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Swedie skrev:
Alicia ska inte behöva svara för mig. Hon blir arg för fort.

Behovet för *** snipp snapp ***

a och detaljrikare förklaringar.

Jag är inte intresserad av din privatekonomi, problemet är att din privatekonomi är densamma som sporthoj.com ekonomi. Det funkar inte när man har en så här stor sajt. Definitivt inte när man kör annonser och annat på densamma.

Vill folk göra donationer visst det är väl upp till var och en, dock är det inte vackert att lägga upp en tråd "betala eller så kommer det fortsätta vara segt"

Jag vet att du inte äger R1-forum.com längre men minns jag inte fel var det samma visa där innan du bestämde dig för att sälja.

Missförstå mig inte jag tycker inte att det är fel att du tjänar pengar på det du kan, dock efter att allt är ok med sajten.

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag kan återbetala allt och så får vi se hur det går från det. jag orkar inte längre tjafsa om vad jag gör rätt och vad jag gör fel.

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Jag gav dig hela mitt sparkapital. Kan jag få mitt nick skrivet i brunt nu? :confused:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Tysken skrev:
Jag gav dig hela mitt sparkapital. Kan jag få mitt nick skrivet i brunt nu? :confused:

Om vi ska vara politiska så vill jag ha mitt nick i en rödgrön röra.

Men allvarligt Swedie, du har bland de bästa forummedlemarna som finns och de försöker bara hjälpa dig. sege har i princip rätt (tycker jag) men håll inte på att spela svår när folk vill bidra.
Som sege sa, det är inte lätt när det är svårt.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Swedie skrev:
Jag kan återbetala allt och så får vi se hur det går från det. jag orkar inte längre tjafsa om vad jag gör rätt och vad jag gör fel.
Äh, alla har lämnat bidrag helt frivilligt. Jag tycker inte du ska återbetala utan borde köra på det spåret som är tänkt.

Vaffan, det är bara pengar, egentligen. Alla vill ju ha ett sportigt sporthojsforüm!

Keep the splendid work up föffan! :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Alltså, jag håller oxå med på vad Sege och Tjoffe säger. Men va f-n ska jag svara? "Ja, okej. Jag avbryter och gör om?"... Eller "Ja, du har rätt"... ?

Jag är inte perfekt. Skulle ni gjort bättre? Troligen säger ni att ni skulle det.

Nu kommer den här tråden gå åt fel håll. Men men...

JörgenT

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Blackbird-98
hållundan skrev:
Äh, alla har lämnat bidrag helt frivilligt. Jag tycker inte du ska återbetala utan borde köra på det spåret som är tänkt.

Vaffan, det är bara pengar, egentligen. Alla vill ju ha ett sportigt sporthojsforüm!

Keep the splendid work up föffan! :tummenupp

Word!! :tummenupp

Och om den småslanten vissa lägger här, kan med hjälp av andra genier på SH, spara större dollares vi mekning så mår inte min plånbok dåligt av det! Själv så sparade jag ca 10 000 förra året med hjälp av SH. Vill ej ha tillbaka mina 5-cent..

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Swedie skrev:
Alltså, jag håller oxå med på vad Sege och Tjoffe säger. Men va f-n ska jag svara? "Ja, okej. Jag avbryter och gör om?"... Eller "Ja, du har rätt"... ?

Jag är inte perfekt. Skulle ni gjort bättre? Troligen säger ni att ni skulle det.

Nu kommer den här tråden gå åt fel håll. Men men...
Nej, nu ska den gå åt rätt håll.
Jag ska ta och hitta mitt kodkort också, så slänger jag över en slant. Tror till och med jag har "Swedie" som ett förval på kontot... :D

Swedie behöver en ny server. Folk får _frivilligt_ hjälpa till.
Han tigger inte, han frågar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Swedie skrev:
Då var väl du lika rik som jag var när detta påbörjades... :tungan

Tack för de 10:- du skickade. Räcker nog till 1 meter kretskortskretsar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
John skrev:
Nej, nu ska den gå åt rätt håll.
Jag ska ta och hitta mitt kodkort också, så slänger jag över en slant. Tror till och med jag har "Swedie" som ett förval på kontot... :D

Swedie behöver en ny server. Folk får _frivilligt_ hjälpa till.
Han tigger inte, han frågar.

Önsketänkande. =/

Iofs alltid samma (chat)folk som klagar på när jag gör något annorlunda. Tyvärr är det ju skittråkigt att jag faktiskt skapar en sån här tråd. Trodde folk skulle bli glada till slut. Det skrevs ju i andra trådar att detta vore ett bra sätt att fixa till problemet.

Zeero

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
FZS1000
Swedie skrev:

Har satt in en hundring, och jag vill inte ha tillbaks den.
Du Swedie du ska inte haka upp dig så på dom som gnäller.
Tycker du gör ett jättejobb med att driva Sporthoj.com :tummenupp

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
De FLESTA på den här sajten tycker nog du gör att kanonjobb med den här sidan.
Tänk bara hur mycket fritid folk egentligen slösar bort här. Slösar kanske är fel ord, men ni fattar. :)

Ny server ska du ha! May the members be with you! :tummenupp

/Glenn

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
så länge det blir en kraftig förbättring av servern för några ynkliga hundringar var så kan väl dom som inte vill bidra hålla käft, ingen ska säga vad jag gör med mina pengar så är det, om jonny nu skulle få in pengar från företag som har reklam och som han anser är hans så fine det är väl inget vi har med att göra, lägger jag 200 spänn och ingen server kommer inom en överskådlig tid som kommer helvetet bryta lös och det är nog så med alla som bidragit med pengar och det tror jag han förstår utan att folk ska berätta det för honom.

ingen är väl så satans korkad att man gör en insamling på ett av landets största mc-forum och sen lägger det i egen ficka

till Jonny: ta och fixa det här nu och skit i vad folk säger, lägg gärna upp exakt hur mycket pengar som kommer in och skriv dit namn på dom som har bidragit så folk får känna lite delaktighet i det hela

Kör så det ryker

Johan

Last edited:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Självklart finns det annonsörer men ni får tänka på att vissa banners sker i utbyte av saker inte i pengar.
Undrar hur mycket pengar ni tror att Swedie tjänar egentligen på just Sporthoj.com?
Swedie gör allt för den här sajten, och jag tycker att de är undebart att folk ställer upp.
Självklart finns det alltid saker som kan förbättras men Swedie gör så gott han kan och det hoppas jag att alla förstår, även Tjoffe och Sege :)

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Slängde in en liten peng.

Slit dom med hälsan.

För övrigt så är jag iaf såpass vuxen så jag bestämmer själv vad jag vill göra med mina pengar.

(@swedie du kan få en 100:- till om bannar Gustav1 :7peta )

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nästa vecka kommer det börja ske saker är jag rätt säker på. :)
Har initierat lite prat med diverse folk. Det löser sig på något sätt!

Och som Terminator skrev. Jag drar inte på solsemester med pengarna. :rolleyes: :tungan

Långa Farbrorn, javisst. Jag har länge ogillat DEN DÄR gustav1.. hähä. Dessa chat-folk har lite konstiga skämt ibland.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024