Jag har också förståelse för det Tjoffe och Sege skriver. Men det är alltid lätt att vara efterklok, och saker och ting hade alltid kunnat göras bättre och i ett tidigare skede. Men man ska samtidigt betänka hur snabbt sporthoj.com har växt. Cirka 100.000 unika besökare varje månad och nästan 1000 nya medlemmar varje månad det senaste halvåret (om jag inte missminner mig). Det är mycket i det här sammanhanget.
Och någon avmattning märks inte, vilket ju iofs är jättekul!!!
Jag har använt Internet flitigt i drygt tio år och jag tycker att sporthoj.com är det bästa som finns på nätet för oss som gillar RIKTIGA motorcyklar!
Forumet har massor med medlemmar med MYCKET gedigna kunskaper i allt som rör motorcyklar och det är ett MYCKET stort värde i det, kanske det viktigaste. Vidare har forumet en skön ton där medlemmarna berättar med feeling och inlevelse om sin passion. Dessa två saker i kombination tror jag är svaret på varför så många söker sig hit.
Och framgång brukar sällan vara en slump...
Jag känner personligen ingen av moderatorerna eller de andra som hjälper till med stort och smått för att hålla siten igång, men jag är övertygad om att det har lagts ned enormt mycket timmar hittills och att det kontinuerligt läggs ned åtskilliga timmar på att driva det här placet.
Ett levande forum med framgång, som detta är, fordrar aktiva medlemmar som kontinuerligt delar med sig av sina kunskaper och erfarenheter till andra och som samtidigt får möjlighet att uttrycka sig utifrån sin egna tankar och idéér.
MEN, det fordrar också människor som fixar,trixar,"smörjer" och ordnar allt som måste göras för att siten ska fungera. Mycket av detta jobb syns inte på forumläsarnas datorskärmar...
Ett übergrymt TACK till Swedie och alla andra som arbetar med att driva siten och till alla aktiva medlemmar förstås!!!