Vill du ha ett snabbare Sporthoj.com?

Nicke_K

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
CR500, DR350, Minimoto
200 pengar på väg.

Swedie skit i Jante folket som lipar för att du kanske får någon krona över, det är du väl värd. Du förmedlar en jävligt bra tjänst och i detta samhället är inget gratis förutom SH då förståss :tummenupp detta är ju frivilligt så ni som inte vill ge något gör inte det då jag är övertygad om att Swedie kommer få in tillräkligt med pengar ändå.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Långa farbron skrev:
(@swedie du kan få en 100:- till om bannar Gustav1 :7peta )

Du är bara avundsjuk på att jag är så bra. Du är dessutom en göteborgare. :)kocko)

Swedie skrev:
Långa Farbrorn, ALDRIG! Jag har alltid gillat DEN DÄR gustav1.. hähä. Dessa chat-folk utgör hela sporthoj.com:s humorelit!

Äsch, som du tar i.... :rodnar

riverman

Nylackad :)
Gick med
11 Mar 2005
Hoj
Ingen hoj
Jag har också förståelse för det Tjoffe och Sege skriver. Men det är alltid lätt att vara efterklok, och saker och ting hade alltid kunnat göras bättre och i ett tidigare skede. Men man ska samtidigt betänka hur snabbt sporthoj.com har växt. Cirka 100.000 unika besökare varje månad och nästan 1000 nya medlemmar varje månad det senaste halvåret (om jag inte missminner mig). Det är mycket i det här sammanhanget.
Och någon avmattning märks inte, vilket ju iofs är jättekul!!! :)

Jag har använt Internet flitigt i drygt tio år och jag tycker att sporthoj.com är det bästa som finns på nätet för oss som gillar RIKTIGA motorcyklar!
:tungan

Forumet har massor med medlemmar med MYCKET gedigna kunskaper i allt som rör motorcyklar och det är ett MYCKET stort värde i det, kanske det viktigaste. Vidare har forumet en skön ton där medlemmarna berättar med feeling och inlevelse om sin passion. Dessa två saker i kombination tror jag är svaret på varför så många söker sig hit. :fyllisar

Och framgång brukar sällan vara en slump...

Jag känner personligen ingen av moderatorerna eller de andra som hjälper till med stort och smått för att hålla siten igång, men jag är övertygad om att det har lagts ned enormt mycket timmar hittills och att det kontinuerligt läggs ned åtskilliga timmar på att driva det här placet.
Ett levande forum med framgång, som detta är, fordrar aktiva medlemmar som kontinuerligt delar med sig av sina kunskaper och erfarenheter till andra och som samtidigt får möjlighet att uttrycka sig utifrån sin egna tankar och idéér. :pannkyss

MEN, det fordrar också människor som fixar,trixar,"smörjer" och ordnar allt som måste göras för att siten ska fungera. Mycket av detta jobb syns inte på forumläsarnas datorskärmar... :tummenupp

Ett übergrymt TACK till Swedie och alla andra som arbetar med att driva siten och till alla aktiva medlemmar förstås!!!

:Bugar :Bugar

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Hade det utsetts ett pris till mest välbesökta medlemssida på en dag, då hade nog Gustav1 vunnit :)

Klart ALLA vill veta vem han är, efter det uttalande från LångaFarbrorn.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Ullis skrev:
Hade det utsetts ett pris till mest välbesökta medlemssida på en dag, då hade nog Gustav1 vunnit :)

Klart ALLA vill veta vem han är, efter det uttalande från LångaFarbrorn.

:yoparty

Go Gustav1!!

Så nog pratat om det ,ge mannen pengar i stället :4skrika

duckster

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
ducati 748Bp-98
Självklart ska vi skänka medel till ny server.Va f"n gjorde vi utan Sporthoj.com? :va Keep on trucking Swedie :yoparty

satte just in 500spänn. Väl investerade pengar hoppas jag :tummenupp

Last edited:

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
Swedie Swedie vår vän i mcträsket
Inte fan ska väl sporthoj vara segt o härsket
Nej fram med dollars nu alla härinne
Så Swedie får plats med alla bilder på Alicia i linne
Sporthoj.com e ju det bästa på nätet
Allt annat e ju gammalt o maskätet
Alltid något nytt finns som någon skrivet
Så alla bidrag e välkommna helt givet... :)

300:- på väg från mig med....Jonaz

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Jag vill bara förtydliga att jag gillar sporthoj.com och dess medlemar annars skulle jag inte hänga här. Jag tycker även att swedie har gjort ett kanonjobb med sajten, att hålla den på en hygglig nivå och sköna funktioner.

Jag tror inte att swedie tjänar tonvis med deg på sh.com.

Även om jag hänger på chatten då och då har jag inte diskuterat detta med någon där.

Snacket om att betala tillbaka pengar är ju bara dumheter, folk vill att det ska funka bra och är villiga att betala för det. Jag kan tänka mig att bidra jag med.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
oj! fina ord igen tack. Ska ignorera Sege o Tjoffe nu. Men bara så tråkigt och läsa :(

Har nu fått in nästan 8000kr !!! sketgött juh!

dwestlund

ny bild
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
a' Bug Eyed beast -955i -99
seg ?

Du kan ju alltid sega ner siten ännu mera, så slantar många flera.
Jag tycker inte det är segt :) Då spar man en hundring å tanka för :banana

/Dennis

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Nu finns mer pengar på ditt konto :tummenupp

Å mina pengar, som nu är dina, får du göra vad du vill med.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Jag tycker inte Swedie gör något fel med denna tråd.

Han äger SH och han har skapat SH. Han lägger ner all tid på SH.

Om man är sur på Swedie för att han ber om bidrag och negtiv till det mesta Swedie gör så behöver man inte hänga på SH.

Jag är glad att SH finns och tycker att en kille som skapat en sådan site för så många som finner glädje i SH är värd att göra vad han vill för pengarna han får på SH i annons vg och annat. Vem av er andra skulle lägga ner heltidsarbete och inte ta åt er av vinst till er själva.

Är man avundsjuk och börjar jiddra om vad han tjänar och drar in, starta något eget bra sjäva då och jobba hårt så kan ni tjäna pengar på det ni skapar som är bra.

Det bästa är, vill man skänka till server så gör man det. Vill man inte så gör man inte det. Enkelt va :)

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Jag vill iaf tacka alla med kunskaper som besöker forumet (eller som är roliga att läsa), utan dessa vore det ju bara en stor hönsgård, ni gör forumet.

Nu när vi i alla fall är på gång med tackandet:lol

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Liwa1 skrev:
Jag tycker inte Swedie gör något fel med denna tråd.

Han äger SH och han har skapat SH. Han lägger ner all tid på SH.

Om man är sur på Swedie för att han ber om bidrag och negtiv till det mesta Swedie gör så behöver man inte hänga på SH.

Jag är glad att SH finns och tycker att en kille som skapat en sådan site för så många som finner glädje i SH är värd att göra vad han vill för pengarna han får på SH i annons vg och annat. Vem av er andra skulle lägga ner heltidsarbete och inte ta åt er av vinst till er själva.

Är man avundsjuk och börjar jiddra om vad han tjänar och drar in, starta något eget bra sjäva då och jobba hårt så kan ni tjäna pengar på det ni skapar som är bra.

Det bästa är, vill man skänka till server så gör man det. Vill man inte så gör man inte det. Enkelt va :)

Ingen är sur på swedie eller nån annan, vi diskuterar.

Jag tycker inte heller att det är fel att swedie tjänar pengar på sajten så länge sajten funkar som den ska. Det är det som det innebär att driva ett företag, man investerar för att få det att rulla bättre.

Som jag redan påpekat är ett forum inget utan dess användare, hade det inte vart för dessa hade ingen inkomst på sh.com vart möjlig öht.
Han borde ge oss pengar ist fö fan! :rolleyes: :HIHI:

Last edited:

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Silwer skrev:
Jag vill iaf tacka alla med kunskaper som besöker forumet (eller som är roliga att läsa), utan dessa vore det ju bara en stor hönsgård, ni gör forumet.

Nu när vi i alla fall är på gång med tackandet:lol

Jag vill tacka dig, Silwer. Sen vill jag hälsa till min kompis Göran också.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln