Vill du ha ett snabbare Sporthoj.com?

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Tycker ni att det är slött? På jobbet sitter jag och kör över en slö sattelitlänk. När man klickat på en tråd kan man typ gå och hämta en kopp kaffe, trycka på lite knappar och titta ut för att leta sälar innan tråden är uppe. :gnissla Fast det beror förståss inte på sporthoj.com...

Hursomhelst, när jag är hemma ser jag gärna att det går lite snabbare så 200 kronor är insatt från mig! :tummenupp
 

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund och Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Serverfonden

Blir det nån räknare? Vore skitkul att se pengahögen växa ju! Fast blir det mycket jobb så skit i det och åk o träna med hojen istället.

Jag sätter med nöje in stålar till dig Swedie, inte för att jag störs så jättemycket av en långsam server utan framförallt för att jag känner att jag är skyldig dig ett STORT TACK för att du håller i denna excellenta sajt och forum.
 

Drifter

Kungen av bilköer
Gick med
6 Apr 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Yamaha XSR900 & Suzuki Burgman 400
Stefanp skrev:
Hur går insamlingen?

Jo, jag känner att det börjar gå segt nu med över 100 inloggade bara i "Mc-relaterade Diskussioner" så om det börjar närma sig en ny server så vore det ju perfekt :tummenupp
 

see ya

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
VAGNHÄRAD
Hoj
ingen just nu
hello

har en sprillans NY toppkåpa som fortfarande är inplastad (fabrikslackerad)(silvergrå)och orginalrör till en R1-04.
Den som bjuder högst på dom grejjorna får dom + att ALLA pengar jag får in för dom grejjerna skänker jag till en ny server!! :yoparty // Tomas
PMa bilder finns. :hihi
 
Last edited:

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Det vore roligt att få veta hur mycket pengar som kommit in, så vi får se om vi ska skramla ihop lite mera slantar.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
see ya skrev:
har en sprillans NY toppkåpa som fortfarande är inplastad (fabrikslackerad)(silvergrå)och orginalrör till en R1-04.
Den som bjuder högst på dom grejjorna får dom + att ALLA pengar jag får in för dom grejjerna skänker jag till en ny server!! :yoparty // Tomas
PMa bilder finns. :hihi
Vad händer om jag budar på detta? :hihi
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Stefanp skrev:
Det vore roligt att få veta hur mycket pengar som kommit in, så vi får se om vi ska skramla ihop lite mera slantar.
Just nu, cirka 15 lappar!!! :) Diskuterar serverpryls just nu. Borde ha något nästa vecka.

Kommer åka iväg på RR-tävling imorgon för att tävla i helgen. Åter tillbaka Måndag nästa vecka. Fakk att Skåne ska vara så långt bort.
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Swedie skrev:
Just nu, cirka 15 lappar!!!

Kommer åka iväg på RR-tävling imorgon för att tävla i helgen. Åter tillbaka Måndag nästa vecka.

Inga krogrundor nu bara, de där 15 kan man ha skoj för :)
Kul att folk ställer upp, känner med att jag borde, så då gör jag det!
Få du nån krona över så lägg det på sporthoj-merchandise- Längtar efter en clean sporthoj tischa :tummenupp
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Det är åter måndag så det KAN gå lite sakta.

Har nu börjat ordentligt att finna vad som ska ersätta nuvarande server. Det kanske inte går hyperspeed, men det är pågående iaf. Så snart går det Sportigt snabbt :)
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Swedie skrev:
Just nu, cirka 15 lappar!!! :) Diskuterar serverpryls just nu. Borde ha något nästa vecka.

Kommer åka iväg på RR-tävling imorgon för att tävla i helgen. Åter tillbaka Måndag nästa vecka. Fakk att Skåne ska vara så långt bort.
Power to the people :tummenupp 15 bananas är inte fy skam ......
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Men det var väl tsaaatan vad det går trögt!!! Hoppas sweeeedy får tag i lite grejs för våra stålars FORT!!!
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top