Är intressant de där. Vart går gränsen? Är lite som någon skrev att de är hojen folk hejar på och inte föraren. Trist.
De går bra att diskutera saker med varandra tex här så länge men inte nämner vad man kör
Frågan är hur de skulle vara om man blev stående ut med vägen. Antar att "vanliga" hojåkare stannar och hjälper varandra... medans ja får vänta på någon med Spyder haha
Finns ju en anledning till varför (i alla fall jag) inte kör på två hjul och de lär ju finnas många här på forumet som inte heller längre kan köra på bara två hjul, men de tänker man nog inte på.
Mycket har jag hört att jag kör men scooter va nåt nytt
Att man kör med stödhjul är nog de vanligaste.
Finns ett par som kör med just stödhjul (elektroniska som kan fällas ner) på grund av handikapp, vilken kategorin tillhör dom?
Och visst kör ja på B-kort men varför ta nåt annat om de inte behövs. Förstår tanken men de finns ju en hel drös med äldre som fick sitt mc-kort utan att behöva göra nåt när dom tog för bil.
Jaja, jag fortsätter att heja så får folk sätta mig i andra kategorier om dom vill.
Edit. Kom på en annan grej. Skulle man få åka tillsammans med er även om man kör "trehjuling", säg om man va polare eller måste man hålla sig till kompisar med samma antal hjul och körkort?