brännupp
snabbe-mange
fin fin hojCoRuS skrev:2605572Här har min hoj varit parkerad. Tjejen tycker den e jättefin, men att den inte riktigt är en lägenhetsmöbel så nu har tjejen åkt ut.
fin fin hojCoRuS skrev:2605572Här har min hoj varit parkerad. Tjejen tycker den e jättefin, men att den inte riktigt är en lägenhetsmöbel så nu har tjejen åkt ut.
wonderwizard skrev:2605269Nu när kylan kommer & många ställer av sina hojar, så undrar jag om jag är ensam om att lyfta upp hojen i lägenheten (2:a våningen utan hiss) och ställa hojen i sovrummet.
Upp med era bilder där hojen pryder lägenheten
eller e jag allmänt konstig ?
gött & se hojen det sista man gör & det första man ser när man vaknar
Noc skrev:2665095Ett tips är att även lägga nå under däcken, iaf om du har lite klibbiga däck. Hade bandäck på min och det blev svarta märken som satt rätt bra. GÅR att få bort, men inte helt lätt...
Inga problem med lukt?wonderwizard skrev:2666176jag har fått upp hojen på depåstöden nu, så dom når inte parketten
#space skrev:2666181Inga problem med lukt?
#space skrev:2666181Inga problem med lukt?
CoRuS skrev:2605572Här har min hoj varit parkerad. Tjejen tycker den e jättefin, men att den inte riktigt är en lägenhetsmöbel så nu har tjejen åkt ut.
CoRuS skrev:2605572Här har min hoj varit parkerad. Tjejen tycker den e jättefin, men att den inte riktigt är en lägenhetsmöbel så nu har tjejen åkt ut.
Hinkas skrev:2689824såg inge bra ut när den stod med röven ut i hallen.
RoLLER skrev:2605695Här har jag min gamla WR 250 i hallen. Det är 25mm dubbdäck på den.
Snygg tröja
Heja Brynäs
KTM660SMC skrev:2622982Tyckte att den här "norska rökmaskinen" passade in i den här tråden...
http://video.google.com/videoplay?docid=3895660944619021238&q=motard
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |