CoRuS skrev:2605572Här har min hoj varit parkerad. Tjejen tycker den e jättefin, men att den inte riktigt är en lägenhetsmöbel så nu har tjejen åkt ut.
Släng dej i vägen Timell. Man behöver varken hammare, såg eller skruvdragare för att fixa en "avskiljare" mellan kök och vardagsrum.
Släng dej i vägen Timell. Man behöver varken hammare, såg eller skruvdragare för att fixa en "avskiljare" mellan kök och vardagsrum.
Och VEM 17 är denne Timell????
Hans förnamn är Martin och han brukar synas på fyran väldigt ofta.
Mycket snyggare hoj finns inte, ialf inte om du plockar bort backspeglar och varningtext.2772294Släng dej i vägen Timell. Man behöver varken hammare, såg eller skruvdragare för att fixa en "avskiljare" mellan kök och vardagsrum.
Ja inte blev jag mycket klokare för det, mer än att jag fick ett förnamn till figuren i fråga. Det råkar vara så att jag inte håller mig med televisionsmottagare....
Riktiga män har hojen i lägenheten.
Min gamla R1:a
-Lite stämningsbelysning för dom där mörka kvällarna.
-Sen kunde man ju inte motså att serva den medans den ändå var där.
-En bild där den står väl synlig mellan sofforna i vardagsrummet.
Jag kan ju påpeka att jag vid detta tillfälle hade garage ca. 30 m från där jag bodde!!
Iofs hade grann garaget inbrott så det enda säkra var att ha den hemma.
(Var även singel)
Fy fan va polkarettan e snygg
inte ens nya 07:an e så snygg
kanske dags att leta efter en i toppskick... blir ju snart en klenod & klassiker ju
jag har också sett den, hade man bott lite närmare så hade jag åkt & tittat på den..
ser dock lite mysko ut, med en vit & en svart fälg
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |