Är väl Dtm hoj? Tror han smällde med den och därav färgskillnaden på fälgarna. Men ja kan ha fel
Många däckjärnsmärken på framfälgen = gammal RR-däckhållare.
Är väl Dtm hoj? Tror han smällde med den och därav färgskillnaden på fälgarna. Men ja kan ha fel
Kanske lite OT, men -96 var jag i Brighton för att hämta en ny motorcykel (var förmånlig växelkurs då), och med tanke på den tjuvaktiga befolkningen på den där ön så ville jag ju inte låta min pärla stå ensam på gatan. Vad gör man? Jag bodde i en lånad lägenhet på tionde våningen i ett slags lägenhetshotell, och där fanns även en lobby som låstes på kvällen.
Japp, jag kör upp för en flack trappa och parkerar i lobbyn. Jättenöjd.
På morgonen står jag på balkongen och tittar ut över Englands böghuvudstad med en kopp kaffe i handen, när ett par brandbilar sladdar in framför huset. De åker efter ca 10 minuter. Tänkte att det var nog en övning eller nåt. Efter en kvart kommer det ett par brandbilar till, men även de åker strax.
Åker ut och kör (inkörning, fick bli lite kortare wheelisar) och parkerar utanför huset på eftermiddagen. Då träffar jag på the landlord, vaktisen typ, och han är INTE glad! Han hade fått klagomål på brandrök, bensindoft, däckspår och buller (från en originalpipa ). Han berättade för mig, med all önskvärd tydlighet, att gäster förväntades parkera sina fordon på UTSIDAN av huset.
Men det gick bra, inga böter för brandkårsutryckningar eller förgiftade tanter.
Däremot körde en kompis på mig med sin bil dagen efter, men det är en annan historia.
Såhär såg min vinterförvaring ut för några år sedan.
Gamla bettan finns dock ej mer, snyft! Hon drunknade i mölndalsån i december :-(
/B)
Det är därför man tömmer tanken på bensin innan man ställer in hojen.Hur kan ni som har era hojar inne motstå frestelsen att tokburna på parketten?
Det är därför man tömmer tanken på bensin innan man ställer in hojen.
Drunknade?
Översvämmning?
//J
Den är fortfarande paj. Sen vågar jag inte fråga grannen om jag får låna hans isdubb..Varför inte köra på vintern med Emcom!?
Tänkte precis skriva detsamma, väldigt likt iafHmmm, det där är väldigt likt en studentlägenhet på Sparta i Lund. Har jag fel eller har jag fel?
snyggtKlart att den inte får frysa ihjäl sig under vinter!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|