krille krokodil
turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
Är bara ingreppen fina så ska det nog inte vara några problem, men tror motospeed tar ca 600:- för att cutta ett par slitna drev, och då funkar dom fint igen. Jag brukar se till att ha en uppsättning av 2/5ans drev liggandes ifall det börjar kugga över...! hehe
Kolla noga på gaffeln för det drevparet så inte den börjar bli sliten/krokig, syns lätt när kuggarna varit o kraffsat på sidan av den.
Jag har snackat med Motespeed ang lådan och Roger där tyckte det var bättre att jag skickade med lådan så kunde dom se vilka som behövdes bytas och så var nog tanken också, för som du säger en beglåda har ju sina märken och mycket kan bli "nytt" med lite slipning
Gafflarna ser faktiskt oförskämt bra ut men 3:ans paket har världens gropar i slitytan på kuggarna. Hade samma fel med min 90:a att härdningen inte var den bästa utan det bildades porer som växte till sig om man inte gjorde något åt dom
Hoppas dom senare modellerna har sluppit detta.
Men man blir ju lite sniken när det kostar 2500kr för ett par och så skall dom undercuttas, speciellt om man nu måste riva lådan en gång per säsong