Inte hänt så mycket här den senaste tiden
Vart upp till BRH och hämtat min nya kopplingspump, alltid kul med "ur-kartongen-nytt"
Lagt en order på lite annat, bromspump och oljereservoarer till pumparna mm. Så nu får vi hoppas dom dyker upp innan snön försvinner
Nästa helg bär det av för att kolla till hojen och skruva av lite slangar, kanske montera slavcylindern. Ska mäta upp broms och kopplingsslangarna, kolla nipplar osv så jag kan pressa nya (med några extra cm så det intet stramar så mycket)
Har letat halvt ihjäl mig när det kommer till nya förgasare
Både pundet och dollarn är låg, men det tillkommer ju moms, försäkring, frakt och tull när man köper från staterna så man tjänar bara någon hundring gentemot UK där ett kit går på ca 9200:- + frakt.
Svenska återförsäljare var inte helt enkelt att hitta heller, nålar för bestyckning finns men inga kompletta kit eller bara förgasare. Snubblade då på Bra I Gasen som fick ett mejl igår, han kunde ta hem ett helt kit med rulle vajrar mm för 9500:- Så hittar jag inget annat så blir det nog det till våren
Ska nog börja rota lite på vinden i alla mc lådor imorgon, se om det finns något man kan sälja iväg för att finansiera det hela