Vintertester 2007/08.

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mölndal
Hoj
R6 v4.0
Ang orginal utförandet av 2008 Kawasaki ZX10R så kör Adam Child ett test för MCN o engelsmännens cykel ska väl vad jag förstår vara orginal o mäter väl i mph, i så fall toppar han 181mph på Qatar rakan innan han slår av..!?

http://www.youtube.com/watch?v=dQw_mpIQE2o&eurl=http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2007/December/dec0607kawasakizx-10r2008onboardqatar/?&R=EPI-97
Uppmätt eller mätarfart? /Kan inte se youtube på jobbet...
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Nej, jag håller med dig. Utveckling är aldrig fel. Gillar proportionerna och den korta häcken.

Mmm... Det ska väl sitta miniblinkers och tonat kåpglas originalmonterat innan folk blir nöda?!
Jag tror att många har ändrat uppfattning en bit in på säsongen.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag tror att många har ändrat uppfattning en bit in på säsongen.
Mycket möjligt, och jag håller emd valmers om proportioner och bakdel, men de vertikala linjerna på frontkåpan ser konstiga ut. Men visst, tillvänjning gör mer för smaken än man kan tro.
 

RRacer

Medlem
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Lerum
Hoj
PW50
This is one PIG UGLY BIKE!

Designed 1983?

20070611newhonda_G.jpg
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Axxexs verkar ju inte veta nåt om racing. Finns väl inga vertikala linjer på viffern :confused:
Skit i de vertikala linjerna och se helheten. Framstänkan har de ju plockat ner från lagerhyllan och formen på kåpan är ju väldigt lika, avståndet mellan kåpa och däck är ju också kopierat rakt av.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Skit i de vertikala linjerna och se helheten.
Ok, kolla helheten, linjerna och avståndet mellan framhjul och kåpa här. Det är bara lyktorna och namnet på tanken som skiljer dem åt. Sadeln lite också.
 

Bifogat

  • GPZ900.jpg
    GPZ900.jpg
    34.2 KB · Visningar: 40

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
vad yrar ni om :va
 

addex

OFF
Gick med
10 Sep 2007
Ort
gävle, sthlm
Hoj
hemlig
precis bara framkåpan som verkar vara lika. men det tycker ja honda kan inte göra framkåpor nuförtin titta cbr:en. den där motorn e nog lite mer avancerad än årgång -81 iaf ska ni se.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top