Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lorenzos idol var/är Max Biaggi.Jag har på känn att deras karriärer kommer att likna varandras![]()
Äpplet faller inte långt ifrån trädet.Lorenzos idol var/är Max Biaggi.
Japp.Är det Hopkins som står å snackar med sina gamla Suzuki-kompisar eller?
Hondan är inte så grotesk längre, utan lysen och med lite sponsorlack ser den mer normal ut![]()
ja "fuera" betyder ut/försvinn/exitVad står det på Lorenzos rygg?
EDIT: Jaa, alltså inte Fiat Yamaha..... Längst upp, xxxxxfuera? Betyder?
Vilken syftar du på nu?
Repsolhojen ovan är en RC212V(försök 2, eller vad man nu ska säga...)
Bradley Smith först båda dagarna, det var väl roligt.
Är det jag som drömt eller har Lorenzo olika färg på sina siffor?
Tycker mig ha sett röd,silver och guld siffror
/Pelle
Dani sets return date, doubts Hayden.
Monday, 28th January 2008
Dani Pedrosa intends to slash the 'normal' six-week recovery time for his fractured hand in half and return to MotoGP action during the official Jerez test from February 16-18.
The Repsol Hondarider made the announcement during a press conference as he left hospital in Barcelona, where a plate had been inserted to help heal his injury, sustained during a fiery fall at Sepang on January 22.
Should Pedrosa return at Jerez, he will still have missed a potential eight days of winter testing - and the 2007 MotoGPWorld Championship runner-up surprisingly commented that he is "a little worried" at leaving team-mate Nicky Haydento develop the new RC212V since "he has not been very beneficial when he has had that responsibility in the past."
Hayden was fastest of all by the end of the Sepang test - albeit using a Michelin qualifying tyre, a 2007 spec engine and the 2008 chassis. Honda's 2008 pneumatic-valve engine is still proving underpowered.
Pedrosa had been quickest at Sepang prior to his day one accident, which he believes was caused by some kind of mechanical problem.
"The fall was very fast and without any warning," explained Pedrosa. "I fell as soon as I touched the brake. I believe that something failed, and the mechanics are checking through the data to try and find out what happened."
The #26 Honda later erupted in flames after coming to a rest in the gravel trap.
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |