Klipper in tiderna:Första dagen på Philip Island avklarad.
FIAT Yamaha kör på Sepang den 5-7/2.
För svårt, vet ej. Har för mig att de gjorde likadant förra året också.Varför inte på Philip Island?
För svårt, vet ej. Har för mig att de gjorde likadant förra året också.
Lite utalanden om Melandris problem med att köra Ducatin.
Casey Stoner
Marco and I have talked, he has his problems, but we work in different directions and we both need to find our ways. I'm concentrating on developing the bike and I don't think I'm able to give him advice: Loris in 2007 helped me but I had a different style so his advice was useless.
"It's the same with Marco, but he has the talent to understand and improve. Maybe he just needs some time, let's wait until the start of the season to pass judgement."
Fast de gör ju ett annat test på Sepang som de andra teamen inte kör så milen blir nog de samma i slutändan.Med Rossi på nya däck borde de väl ta varje tillfälle i akt att skaffa data, tycker man. MEn, men... de har säkert goda skäl.
Om man vill, kan man tolka Caseys uttalanden som att han tycker att Capirossi saknade "the talent to understand and improve"..
snarare att han själv saknade dessa talanger, eftersom Loris hade mentorsrollen.
men det gick ju bra ändå
Så Capirossi testade fram delar för att få hojjen att passa Stoner så bra som möjligt?Vad storsint av honom isåfall...snarare att han själv saknade dessa talanger, eftersom Loris hade mentorsrollen.
men det gick ju bra ändå
Så Capirossi testade fram delar för att få hojjen att passa Stoner så bra som möjligt?Vad storsint av honom isåfall...
Jag vet. Jag ska bättra mig. :sorryBortsett från Sandströms och Gustavs pajkastning så är det kul läsning..
Men är jag blind?? Var sitter locken för utblåsen på Kawan??
Underbara bilder..
Bortsett från Sandströms och Gustavs pajkastning så är det kul läsning..
Underbara bilder..
Underbara bilder..
Tack för att du frågar, jag undrade precis samma sak. Kan någon ta och märka ut var locken sitter på en av bilderna.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|