Kanske men det är hyfast vilseledande skrivet. Nu återgår vi till vettigare saker tycker jag.Kanske var den stint när dom gjorde sitt bästa racedäcksvarv?
Kanske men det är hyfast vilseledande skrivet. Nu återgår vi till vettigare saker tycker jag.
Toseland imponerar på mig, mer än jag trodde. Topp sex oavsett väder/vind på Jerez är inte illa.Detta är ju ovanligt nyanserade inlägg.....
Jag hoppas iaf att Toseland plockar en o annan pallplats i år. Han är ju tom snabb på torrt
Som jag skrivit flera gånget tidigare tror jag att Toseland kan överraska många i årToseland imponerar på mig, mer än jag trodde. Topp sex oavsett väder/vind på Jerez är inte illa.
Neil Hodgson.Som jag skrivit flera gånget tidigare tror jag att Toseland kan överraska många i år
I det här citatet från Hodgson är han nog inte helt fel ute:
Hodgson said that he expects Toselad to outshine Edwards next season. "I think he'll blow Colin Edwards away," Hodgson said. "He's a better rider, I'm convinced of it."
Går VM titeln till Finland i år?Tider från dagens tester på Jerez. KTM och Kallio går starkt!
250
Det är ett faktum med ett par säsongers undantag då bara Gibernau, Capirossi och Melandri i bästa fall kunde göra något åt Rossi. Nuförtiden är nästan alla förare potentiella racesegrare - Toseland, Lorenzo osv. Like it or not, that´s fourstroke for ya´.
Jo, men det där "lilla extra" kan vara oerhört svårt att få till. Yamaha är ett bra exempel på det.Dom behöver bara det där lilla runt om kring dem för att få till det så är dom bättre än dom som har svårare att få till det.
I år har väl dessutom typ 11 av 18st i MotoGP varit världsmästare någon gång. Konkuransen är bra mycket bättre än på många år. ...Förarna är bra. Dom behöver bara det där lilla runt om kring dem för att få till det så är dom bättre än dom som har svårare att få till det.
Tvärtom. Före Rossi var Doohan totalt dominant och före honom Rainey och Schwantz. Läget idag att nästan vem som helst kan dyka upp som gubben i lådan och hamna på pallen är något nytt.Dagens situation är väl mer av ett "normaltillstånd" för prototyp-racing på högsta nivå, medan Rossi-eran var en tid med unik dominans av ett "underbarn" av och före sin tid? Normalt är väl ändå 5 eller någon fler seriösa utmanare om titeln.
Jo, men det där "lilla extra" kan vara oerhört svårt att få till. Yamaha är ett bra exempel på det.
Tvärtom. Före Rossi var Doohan totalt dominant och före honom Rainey och Schwantz. Läget idag att nästan vem som helst kan dyka upp som gubben i lådan och hamna på pallen är något nytt.
Visst är det så och det är ju precis så i princip alla vill ha det. Hur många, förutom någon enstaka RR-estet, tyckte att Doohan-tiden var speciellt spännande?Min poäng var väl mera att det med dagens teknikutveckling och reglementen - så väl i två- och fyrhjulig motorsport - bara är att förvänta sig en utveckling mot fler segerkandidater.
Du borde börja kika på 125cc, om du inte redan gör det, vilket är så långt ifrån den beskrivningen man kan komma.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |