Coola Ola skrev:En mer insatt kommentator hade ju varit trevligt också. Sandy Berlin har säkert koll på SBK men supermotard verkar inte vara hans grej direkt.
Jag tror han var berusad av någon form av alkohol i nattens avsnitt.
Coola Ola skrev:En mer insatt kommentator hade ju varit trevligt också. Sandy Berlin har säkert koll på SBK men supermotard verkar inte vara hans grej direkt.
Smålis skrev:TomK är en fin människa
//Smålis
Betyder det att det var nu i natt eller att det är natten som kommer?? Eurosport brukar ju ha lite knepig indelning på dygnen...OlleR skrev:Detta får jag med mitt motorcykelintresse-mailing-lista från eurosport, tänkte om inte annat så kommer jag kanske ihåg det bättre
Supermotard-VM alltså:
måndag den 13 september 2004
00:15 VM från Sosnova, Tjeckien 3:e deltävlingen, hölls 22 augusti (00:45)
SE: Sandy Berlin
00:45 VM från Sachsenring, Tyskland 4:e deltävlingen, hölls 5 september (01:15)
SE: Sandy Berlin
Supermoto skrev:Betyder det att det var nu i natt eller att det är natten som kommer?? Eurosport brukar ju ha lite knepig indelning på dygnen...
WEEEEEEEEEESpider skrev:Om du kollar på eurosport.com så ser du att detta kommer att sändas i natt, d.v.s. natten mellan måndag och tisdag.
TjReal skrev:Hoho, har aldrig sett nåt från VM och måste säga att det var grymt o se Dom körde ju inte sakta iaf, mäktigt imponerad.
Evil M skrev:Supermoto
Tisdag den 9 november 2004
00:45 VM från Aten, Grekland 7:e deltävlingen, hölls 31 oktober (01:15)
Rippa???yOOn skrev:Rippa nu....!! jag har missat väldigt mkt.. Vill se Vill se..!!!
Supermoto skrev:Rippa???
Jag spelar in direkt på hårddisken såklart.
Ge mig ett bra ställe så kan jag lägga upp det där ikväll. Tompa-K-inen???
Tror jag har tre eller fyra tävlingar inspelade.TomK skrev:För oss som bara har gammal sunk-video och ingen hårddisk, ja...
Men på jobbet finns massor med disk att lägga film på. Har du alla de senaste snuttarna inspelat (några halvtimmes och så ett heltimmes från Sosnova) ? Jag kan sätta upp ett ftp-konto för dig - sänd PM med info om vilket IP och/eller DNS-domän som du kör ifrån så grejar det sig ser du...
Supermoto skrev:Tror jag har tre eller fyra tävlingar inspelade.
IP blir svårt att meddela för jag har dynamisk IP hemmavid men du har säkert nån lösning. Jag själv är rätt n00b på sånt här numera efter att ha varit utan nätet i fyra år Är väl bara att du sätter upp ett konto åt mig. Kör smartftp hemma.
oki, försöker greja ikväll. Sitter typ fem mil från datorn hemma just nuTomK skrev:Ge mig något nummer du råkar ha just nu, så grejar jag en öppning för hela det nätsegmentet. Sedan får du detaljer om hur du kör ftp mot servern - steg för steg. Enklast brukar faktiskt vara de textbaserade ftp-klienterna för de har inte en massa jönsiga trix för sig som ofungerar på min server.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|