Lokke
Bullshit Racing
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Beror på om du är intresserad att få ett riktigt svar eller det svar du förväntar dig.Asylum_Nakaza skrev:om jag frågar snällt, kan inte jag få ett snällt svar då?
lokke: jag VET ingenting, men jag känner när bakdelen på hojen skakar, på samma sätt ser fluppen det när han ligger bakom mig. ungefär så fungerar det. fluppen, phear och affe_r1 var ute och såg det idag.
det är klart jag skyller på hojen. mina egen förmåga förbättras sakta, detta kan jag inte göra nått åt. tycker du inte sammtidigt att jag borde ställa in dämparna på hojen?
hojen var standard innan jag började justera dämparna. jag sitter inte klumpigt på hojen, jag förstår innebörden av att göra detta. hade jag suttit som en klump så hade hojen inte vart körbar. som jag sa idag: "accelerar jag inte mjukt genom hela kurvan så klagar hojen".. sen justerade jag en sak på hojen, nu går den lite bättre igen... fast jag är fortfarande inte nöjd.
Så nu grundas fjädringsverksamheten på vad några andra mer eller mindre kompetenta personer SER när ni är ute å kör?
Att sitta klumpigt var bara ett exempel. Infon finns i mitt meddelande, men justera i frid bara, jag ger upp...