Biturbo
Min går i etthundra!
UrbanTiger skrev:2697597K-pist (UZI) är ju ganska effektivt om man nu vill ducha![]()
Ja då är det ju bara balsameringsvätskan kvar sen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UrbanTiger skrev:2697597K-pist (UZI) är ju ganska effektivt om man nu vill ducha![]()
Samhället ser ut som det gör, man måste börja förbereda sig för verkligheten. Men HUR?!!! Vad är den bästa självförsvarsträningen? Jag tänkte direkt på karate då den inte innehåller så mycket sparkar ( för er som inte vet så är sparkar långsamma och funkar dåligt på gatan!! ) men den har blivit så mjäkig och poänginriktad. Jag är INTE ute efter att spöa folk, utan att kunna parera 3-4 st snubbar och springa därifrån. Vad anser ni som bästa självförsvars träningen? Mina tankar går åt detta håll:
1) Kravmaga
2) Winsung
3) Jijutsu
eller varför inte ren och hederlig Boxning?
Vad finns det för åsikter och alternativ?
OOps hamnade fel, skall ligga under OT! FIXA, moderator!!!!
Löpträning. Svälj stoltheten och spring så behöver du inte ligga så länge på sjukan.
Kommer ett gäng och vill spöa upp dig kanske du hinner sänka en av dem, sen kommer hans polare att hoppa på dig och ge igen.
Har de kniv är du död.
1) Kravmaga
Krav Maga är kul att träna dessutom!
Hade inte du tränat kickbox? Eller var de Thai?
J
Tårgas borde väl egentligen vara riktigt bra att använda som försvarsmedel. Synd bara att detta är olagligt. Tror det hade kunnat rädda många från att hamna i just det trubel som dom gör. fast å andra sidan kanske det skulle börja användas som vapen för att sedan mosa sönder den som ligger ner. =(
Jorå, thaiboxning i 7 år +. Avslutat kapitel nu
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning