Kan inte göra annat än det i den här tråden..
Om vi säger såhär, en klantig vurpa i ett gäng inne i stan, ja det är pinsamt, inte mycket mer än så. Givetvis hoppas jag inte benbrottet är alltför allvarligt.
Men någon jättebetydelse för motorcyklars framtid/anseende har det nog inte..
För fanken moralkäbblare, ta er inte på för stort allvar, folk klantar sig, och gör det ibland på fel ställen. Om man nu kör fort på 70-vägar, där "riskerna" är mindre, ja, vad händer då, jag har ett gäng polare som hamnat i hammockar i folks trädgårdar och liknande. Så olyckor sker.
Vad gäller "applåden", så ja, med lite närmre eftertanke, så applåderade han väl inte skadan, men däremot klantigheten. Det är något man får ta när man gör bort sig.. Jag har applåderat åt en kille som smäckte in i en ambulans under utryckning bakifrån, när ambulansen bromsade in för att rödljus..
Vad gäller folks erfarenhet.. Har jag den erfarenheten av gäng att det ofta är väldigt olika erfarenhet i gängen, alltfrån folk som verkligen är skitduktiga på att köra, till dem som precis tagit kortet.. Sen brukar de erfarna boosta upp de mindre erfarnas självförtroende med att de är bra och duktiga. typ "wow han tog kort för tre månader sen och kan redan wheela 3km"
10 års bilkörning ger knappt inte ett skit erfarenhet för mc-körning..
Förtydligande, detta är inget specifikt wcx, eller någon enskild i den här tråden..