WCX = BikerBoyz (ironi)

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Goodstuff skrev:
Va fan är du sjuk eller? Inga idiot eller andra invektiv i hela tråden.
Säkert att du mår bra? ;) :tungan
Klart som fanken att jag mår bra, tror jag :3freak

Jag har nog inte skrivit idiot på väldigt länge:) Vissa mognar ju och andra fortsätter med sina glirningar.....

//R
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ravetrancer skrev:
Klart som fanken att jag mår bra, tror jag :3freak

Jag har nog inte skrivit idiot på väldigt länge:) Vissa mognar ju och andra fortsätter med sina glirningar.....

//R

Fatta. Du och jag i ett kärvänligt skämt på SH. Trodde man inte. :fyllisar
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
En sak jag inte hajar är varför Ravetrancer hela tiden förklarar vad mr Cap menar?
Han har ju mål i mun själv vad jag kan se.

Rigge: det vore ganska korkat av mig att hata motorcyklar, jag åker ju själv, men jag till skillnad mot tex gsxr1100r(som det låter) tycker inte att antingen åker man laglöst o skiter i alla andra eller så åker man inte alls.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Silwer skrev:
En sak jag inte hajar är varför Ravetrancer hela tiden förklarar vad mr Cap menar?
Han har ju mål i mun själv vad jag kan se.

Rigge: det vore ganska korkat av mig att hata motorcyklar, jag åker ju själv, men jag till skillnad mot tex gsxr1100r(som det låter) tycker inte att antingen åker man laglöst o skiter i alla andra eller så åker man inte alls.

Bäste herr Silver, Rejvis & Mr Cap är polare, varför skulle inte Rejvis försvara honom.

Om du nu börjar kritisera min körning oxå så måste vi starta femton nya trådar om att du rackar ner på både WCX & Radical Riders, du blir stämplad som hojklubbshatare :rolleyes:

Visst kör vi för fort ibland, men om du tex tittar på vår senaste film så ser du att hela gänget kör jättesakta när vi möter en liten häst med kärra, burnar & busar gör vi oxå, men bara på säkra ställen.

Kör med omdöme i sommar Silver :tummenupp
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
GSXR1100R skrev:
Bäste herr Silver, Rejvis & Mr Cap är polare, varför skulle inte Rejvis försvara honom.

Om du nu börjar kritisera min körning oxå så måste vi starta femton nya trådar om att du rackar ner på både WCX & Radical Riders, du blir stämplad som hojklubbshatare :rolleyes:

Visst kör vi för fort ibland, men om du tex tittar på vår senaste film så ser du att hela gänget kör jättesakta när vi möter en liten häst med kärra, burnar & busar gör vi oxå, men bara på säkra ställen.

Kör med omdöme i sommar Silver :tummenupp

löjligt, ironin är död som nån sa.


Ja jävlar jag blir stämplad, vilket helvete, nu kan jag aldrig mer skriva nåt här.
 

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Det folk retar sig på i den här tråden är varken att någon kör för fort, burnar eller sysslar med andra trix. Det är attityden vissa har mot andra människor. Att diskutera fortkörning, burnouts mm kan jag hålla med om hamnar i kategorin "moralsnack" men att kritisera någon som fullkomligt skiter i vad andra tycker och bara ser till sitt eget bästa gör väl inte att man blir någon "moralkärring".

Det är kunskaper och värderingar man borde ha fått redan som barn och faller inom ramarna för sunt förnuft.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Silwer skrev:
löjligt, ironin är död som nån sa.


Ja jävlar jag blir stämplad, vilket helvete, nu kan jag aldrig mer skriva nåt här.
Nej nu är du slut som forumskribent, dessutom vankas det eldsjön för dig :D
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
hp skrev:
Det folk retar sig på i den här tråden är varken att någon kör för fort, burnar eller sysslar med andra trix. Det är attityden vissa har mot andra människor. Att diskutera fortkörning, burnouts mm kan jag hålla med om hamnar i kategorin "moralsnack" men att kritisera någon som fullkomligt skiter i vad andra tycker och bara ser till sitt eget bästa gör väl inte att man blir någon "moralkärring".

Det är kunskaper och värderingar man borde ha fått redan som barn och faller inom ramarna för sunt förnuft.

True... :klappar
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
hp skrev:
Det folk retar sig på i den här tråden är varken att någon kör för fort, burnar eller sysslar med andra trix. Det är attityden vissa har mot andra människor. Att diskutera fortkörning, burnouts mm kan jag hålla med om hamnar i kategorin "moralsnack" men att kritisera någon som fullkomligt skiter i vad andra tycker och bara ser till sitt eget bästa gör väl inte att man blir någon "moralkärring".

Det är kunskaper och värderingar man borde ha fått redan som barn och faller inom ramarna för sunt förnuft.

Ja iof men det Rejvis & co inte gillar är att deras klubb hängs ut som ett gäng outlaws, mc klubbar bygger på gemenskap och samhörighet ungefär som en familj.

Jag klassas ändå som moralkärring så fort jag påpekar något i gruppen, men det tar jag som en komplimang :tummenupp
 

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Ort
I skogen utanför Uppsala
Hoj
Skitliv
GSXR1100R skrev:
Ja iof men det Rejvis & co inte gillar är att deras klubb hängs ut som ett gäng outlaws, mc klubbar bygger på gemenskap och samhörighet ungefär som en familj.

Vissa uttalanden av dem får du ändå erkänna lutade åt det hållet.
Ingen hade ju pekat på dem om det ifall de inte själva skrivit saker åt det hållet i denna och den förra tråden.

Att det inte går att diskutera är i vilket fall ett faktum.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Silwer skrev:
Vissa uttalanden av dem får du ändå erkänna lutade åt det hållet.
Ingen hade ju pekat på dem om det ifall de inte själva skrivit saker åt det hållet i denna och den förra tråden.

Att det inte går att diskutera är i vilket fall ett faktum.

Det har inget med WCX att göra, ALLA Göteborgare är dryga och tjötiga, dessutom så tror dom att dom har humor och drar Kålle & Ada vitsar hela tiden, ja du har väl sett Veiron i ottan, en riktig blåvit härskare...
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
GSXR1100R skrev:
Det har inget med WCX att göra, ALLA Göteborgare är dryga och tjötiga, dessutom så tror dom att dom har humor och drar Kålle & Ada vitsar hela tiden, ja du har väl sett Veiron i ottan, en riktig blåvit härskare...

Ungefär som inflyttade skåningar (sk. exilsvenskar) med andra ord.

gladh
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
gladh skrev:
Ungefär som inflyttade skåningar (sk. exilsvenskar) med andra ord.

gladh
ALLA Skåningar är tjocka och lata, dessutom är dom bonniga och luktar hästskit.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
gladh skrev:
Takes one to know one.

gladh
ALLA Norrlänningar är inskränkta och fåordiga, dessutom går ALLA Norrlänningar på socialbidrag och kokar brännvin i köket.
 

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gbg
Hoj
*såld*
GSXR1100R skrev:
ALLA Norrlänningar är inskränkta och fåordiga, dessutom går ALLA Norrlänningar på socialbidrag och kokar brännvin i köket.

AIDS uppstog bland kyrkvaktmästare i Bengtsfors.

gladh
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top