Ravetrancer
Now even more badass!!!
Tvärtom menar jag, dom som vill skriva gör det inte pga att ni moralister hackar som fan på dom.Silwer skrev:jaha är det så det är.
Du tror inte många skiter i att skriva nåt moraliskt i denna tråden då fast de tänker det?
Alla vill kanske inte dra på sig ditt raseri direkt.
Går runt och snackar skit är kraftigt överdrivet, jag känner inet en käft på detta forum och lär inet träffa dem för att snacka skit om er, jag säger här i tråden vad jag tycker och tänker bara, det fins inte mycket dolt så att säga, sånt är det.
Dessutom är ni ju knappst utsatta ifall jag skriver så här, du dementerar ju det hela, och eftersom du vet tat de flesta håller på dig/er så är det ju inget tat bli arg för heller.
Mitt raseri, jag har inte varit rasande, är det så du läser mina inlägg som om jag var rasande????
Jag har aldrig vart så lugn i sinnet som i denna tråd, lite tråkigt att du inte fattar grejen bara.
Jag skiter om du snackar skit om mig, alla andra som hänger här vill inte lägga sig i kanske då dom hänger här mycket och inte vill komma på kant med andra. JAg däremot är intresserad av vad du eller nån annan tycker om mig. Dom som känner mig vet hur jag är, glad ibland, arg ibland, lat , rolig, fånig etc etc som alla andra människor har sina stunder, förutom du Silwer som är den perfekt människan.
Och till slut, jag är inte arg.
//R