Video We Are Scandalbeauties JJ(CBR)JJ

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1

Här är den..fast utan den där fula jävla pruttmojen på 125cc...Cath Holst är ju såklart finast...

Last edited:

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Tyvärr inte omdiskuterad, bara död eller svårt skadad.
1+1 = 2

var det inte du som hade en störtskön tråd som vi måste bumpa någonstans där du visar hur kalkon du är ?

Det kanske det var... Var det inte du som? Ja just det, jävligt bitter!

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Och vilka fakta baserar de frågan på då då? ;)

Statestik är ju riktigt rolig, antar att de räknar med motorcyklar i trafik i sverige och sen antal olyckor med MC och sen gör statestik av det.

DVS finns det 5 personer som har a-kort, och äger en registerad besitkigad skattad försäkrad motorcykel i trafik, och det sker 10 dödsolyckor med stulna/avställda/oförsäkrade hojar det året så är det 200% chans att dö :)

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Varför har du blivit av med nycklarna till hojen då? Blev pappa arg när han såg dina filmer eller vad är grejen?

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Varför har du blivit av med nycklarna till hojen då? Blev pappa arg när han såg dina filmer eller vad är grejen?

Nopp vi va ute å åkte å ja logg i 70 för bi en korsning med en buss som svängde vänster å en bil som skulle ut i min fil stod å vänta på att ja skulle åkt för bi!..
Min pappa tyckte ja skulle sänkt farten å de förstår man!

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Gör en tråd med alla dina filmer i 1a inlägget. Smidigt.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Nopp vi va ute å åkte å ja logg i 70 för bi en korsning med en buss som svängde vänster å en bil som skulle ut i min fil stod å vänta på att ja skulle åkt för bi!..
Min pappa tyckte ja skulle sänkt farten å de förstår man!

Bromsberedskap heter det och det finns tillräckligt många i minneslunden som förolyckats för att bilister/lastbilschaffisar/busschaffisar inte sett motorcyklisten som kommer på vägen... spelar ingen roll hur god sikten är.

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Jag antar att jag sagt det tidigare men det tål att sägas igen.

Snälla, ta det lugnt! Jag känner inte dig, men bli för fanken inte ett namn till i minnes-lunden här! Du är 16-17 bast och har med stor sannolikhet hela livet framför dig. Men då MÅSTE DU SLUTA KÖRA PÅ DETTA VISET!

Att köra fort på landsvägen göra jag också men din stadskörning i centrala GBG är helt katastrofalt dålig!
Hur i hela fridens namn kan du köra på det viset bland spårvagnar och skit? De kan inte stanna och veja som din lilla symaskingshoj, de väger gissningsvis 20-25 ton och har magnetbromsar:crash

Att majoriteten av folk som kör EPA/A-traktor kör som svin var ingen förvåning. Det krävs ju noll och ingen kompetens för att få framföra en traktor på vägen. Men att du har tagit ett körkort för MC förvånar mig å det grövsta:confused:

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Att majoriteten av folk som kör EPA/A-traktor kör som svin var ingen förvåning. Det krävs ju noll och ingen kompetens för att få framföra en traktor på vägen. Men att du har tagit ett körkort för MC förvånar mig å det grövsta:confused:

Du de va jävligt lätt å ta mc kortet med!..Tog bara mer tid en moppe/traktor kortet å kosta mer!:tummenupp

nostromos

Old school
Gick med
20 Feb 2011
Hoj
Suzuki GSX 1100, Kawazaki ZZR 1100
Gasar gör vi alla. Det enda siljer sig med åldern är att vi gamle väljer våra tillfällen.

Kul film JJ :tummenupp

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Gasar gör vi alla. Det enda siljer sig med åldern är att vi gamle väljer våra tillfällen.

Kul film JJ :tummenupp

Jag hade också kunnat köra som er!..MEN det tar lixom en evig het för en 125 4T å komma upp ifart!...Å då blir det lätt att man skiter i å bromsa för å få så mycket fart ut genom kurvan.

Tackar :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...